  • 1. Data: 2010-04-21 19:15:56
    Temat: Dobry odbiornik DVB-T na USB
    Od: "TERRANova" <t...@j...eu>

    Czy mozecie polecic jakis dobry odbiornik telewizji naziemnej DVB-T na
    zlaczu USB?? Powinien odbierac format SD i HD (oczywiscie w Polskim
    standardzie), posiadac zwykle gniazdo antenowe, dobra czulosc i latwoy
    dostep do wskaznika poziomu i jakosci sygnalu. Chce go wykorzystywac wraz z
    laptopem jako przenosny zestaw do testowania instalacji antenowych u
    klientow czy sa w stanie odbierac, bez modyfikacji instalacji, sygnal TV
    cyfrowej. Co byscie polecili z wlasnego doswiadczenia. Cena gra tutaj
    mniejsza role wazniejsza jest funkcjonalnosc i parametry.

  • 2. Data: 2010-04-21 19:25:10
    Temat: Re: Dobry odbiornik DVB-T na USB
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik TERRANova napisał:
> [...]
    > instalacji, sygnal TV cyfrowej. Co byscie polecili z wlasnego
    > doswiadczenia. Cena gra tutaj mniejsza role wazniejsza jest

    Cześć!
    Skąd weźmiesz w Polsce DVB-T w rozdzielczości HD? Jeżeli odpuścisz sobie
    HD, to bardzo dobrze działa najtańszy odbiornik LV5T. Prosty wskaźnik
    poziomu sygnału tylko w programie odtwarzającym. Sprawdziłem odbiór na
    bardzo słabym sygnale, z dużym poziomem szumu. Przynajmniej w razie
    odbioru analogowego. Cyfrowo wszystko OK. Sygnały zmierzone analizatorem
    widma, to 56dB/uV poziomu sygnału. Sygnał/szum 31dB.
    Maciek

  • 3. Data: 2010-04-21 21:31:55
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-04-21 21:15, TERRANova pisze:

    > Czy mozecie polecic jakis dobry odbiornik telewizji naziemnej DVB-T na
    > zlaczu USB?? Powinien odbierac format SD i HD (oczywiscie w Polskim
    > standardzie), posiadac zwykle gniazdo antenowe
    [...]

    http://akcesoria.n.pl/component/page,shop.product_de
    tails/flypage,shop.flypage/product_id,60/category_id
    ,16/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,2
    /vmcchk,1/

    Albo krócej: http://tinyurl.com/2322cte

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 4. Data: 2010-04-22 14:55:49
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-04-21 23:31, Adam Dybkowski wrote:

> [...]
    tails/flypage,shop.flypage/product_id,60/category_id
    ,16/manufacturer_id,0/option,com_virtuemart/Itemid,2

    Dziala bez problemu w PCcie? Bo to chyab akcesorium do dekodera N.
    I skad wytrzasnac sterowniki?

    --
    darnok
    "TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

  • 5. Data: 2010-04-22 21:56:07
    Od: Adam Dybkowski <a...@4...pl>

    W dniu 2010-04-22 16:55, darnok pisze:

> [...]
    /vmcchk,1/

    > Dziala bez problemu w PCcie? Bo to chyab akcesorium do dekodera N.

    Heh, sorry - źle doczytałem. To że ma USB nie oznacza poprawnego
    działania w pececie. No ale podobnych tunerów DVB-T USB jest na pęczki -
    znajdziesz wiele modeli.

    --
    Adam Dybkowski
    http://dybkowski.net/

  • 6. Data: 2010-04-23 07:30:37
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    HU2200
    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 7. Data: 2010-04-23 07:31:38
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    Maciek wrote:

    > Cześć!
    > Skąd weźmiesz w Polsce DVB-T w rozdzielczości HD?

    być może wkrótce.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 8. Data: 2010-04-23 18:58:43
    Od: Maciek <m...@p...com>

    Użytkownik VSS napisał:

    > być może wkrótce.

    Cześć!
    Czy to tylko Twoje nadzieje, czy są na ten temat konkrety? Było HD
    (bodaj "sport") ale o ile wiem, to nic więcej nie planują.

  • 9. Data: 2010-04-23 23:43:52
    Od: "VSS" <n...@v...pl>

    Maciek wrote:
    > Cześć!
    > Czy to tylko Twoje nadzieje, czy są na ten temat konkrety? Było HD
    > (bodaj "sport") ale o ile wiem, to nic więcej nie planują.

    nie, był TVP HD, lecial ponad 8M.
    a co do konkretów to nie mogę się wypowiadać.

    --
    VSS
    http://vss.pl

  • 10. Data: 2010-04-26 20:43:21
    Od: "Jan Kowalski" <c...@g...pl>

    TERRANova <t...@j...eu> napisał(a):

> [...]
    > cyfrowej. Co byscie polecili z wlasnego doswiadczenia. Cena gra tutaj
    > mniejsza role wazniejsza jest funkcjonalnosc i parametry.

    Jako osoba konstruująca takie zabawki zdecydowanie odradzam ich stosowanie w
    wymienionych powyżej zastosowaniach. Monolityczne tunery nie dorastają
    jakością odbioru do tunerów w metalowych puszkach. Owszem nie jest tak, że to
    nie działa, ale wymaga mocnego i czytelnego sygnału. Stąd też często może
    zdarzyć się sytuacja, że tuner klienta będzie odbierać a twoja pchła nie.
    Co sobie o tobie pomyśli klient nie muszę mówić.