  • 1. Data: 2010-04-21 13:25:04
    Temat: Co to za moduł? Może ktoś będzie wiedział
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Witam,
    Kiedyś wpadło mi w ręce sztuk 3 takiego modułu:
    http://www.allegro.pl/item994678855_nieznany_modul_l
    cd_80c32_8_przekaznikow_nowy.html

    Na płytce LCD 2x16 znaków, pamięć, procesor, przekaźniki itp.
    Nie bardzo mam pomysł do czego on może służyć. Może ktoś będzie
    wiedział? Tą jedną płytkę wystawiłem, licząc, że może ktoś się odezwie i
    mi napisze do czego to służy. Niestety nikt się nie odezwał.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz

  • 2. Data: 2010-04-22 17:41:42
    Temat: Re: Co to za moduł? Może ktoś będzie wiedział
    Od: Gienek <g...@s...pl>

    > Na płytce LCD 2x16 znaków, pamięć, procesor, przekaźniki itp.
    > Nie bardzo mam pomysł do czego on może służyć.

    Słabo widać ale z tego co udało mi się wypatrzeć to tam jest ICL7109
    czyli przetwornik analogowo cyfrowy. Moim zdaniem to rodzaj lub część
    jakiegoś układu pomiarowego lub multimetru.

  • 3. Data: 2010-04-23 15:09:12
    Od: "G.K." <g...@g...pl>

    Gienek pisze:

    > Słabo widać ale z tego co udało mi się wypatrzeć to tam jest ICL7109
    > czyli przetwornik analogowo cyfrowy. Moim zdaniem to rodzaj lub część
    > jakiegoś układu pomiarowego lub multimetru.

    Mogę gdzieś wrzucić duże zdjęcia.
    Pozdrawiam,
    Grzegorz