  • 1. Data: 2010-04-20 10:56:42
    Temat: zagluszanie dzwieku
    Od: "Janek" <j...@o...waw.pl>

    Witam grupowiczow
    czy jest jakas mozliwosc zagluszenia dzwieku w sluchawkach?
    otoz mam corke nastolatke ktora na okraglo 24/h nie wyjmuje sluchawek
    z uszu , prosby i grozby nie skutkuja.zabranie sluchawek nie pomaga bo idzie
    do kiosku i za 5zl kupi jakis szajz. jak jej obrzydzic sluchanie w domu
    chociazby podczas odrabiania lekcji
    bardzo prosze o pomoc
    zrezygnowany ojciec
    Janek

    5043 (20100420) __________

  • 2. Data: 2010-04-20 11:34:18
    Temat: Re: zagluszanie dzwieku
    Od: sp9mrn <s...@t...gmail.com>

    kup jej fajną wieżę, niech słuch na głośnikach. Zdrowiej dla uszu.

    no i pozostają metody wychowawcze.

    MAc

  • 3. Data: 2010-04-20 11:39:05
    Od: Konop <k...@g...pl>

> [...]
    > do kiosku i za 5zl kupi jakis szajz. jak jej obrzydzic sluchanie w domu

    Kupić jej wieżę? :P...
    Nie wiem, z czego muzyki słucha... jak z jakiegoś większego sprzętu,
    komputera, to teoretycznie jest szansa coś przerobić tak, aby ograniczyć
    maksymalną głośność... Jak z MP3 - nie ma szans... za małe toto jest...
    można wprawdzie zmajstrować coś przy słuchawkach, no ale jak zobaczy, że
    gorzej grają, to też kupi nowe za 5zł ;P...
    Druga sprawa - w sumie nie wiem, co jest głównym problemem. To, że
    słucha 24h/dobę, czy to, że głośno słucha...
    Jak nie słucha za głośno, to możliwość słuchania na dobrych głośnikach
    pewnie wydałaby się jej interesująca ;)... gorzej, jeśli lubi słuchać
    bardzo głośno (niektórzy tak mają :/)... wtedy inni domownicy tego nie
    zaakceptują :P... a swoją drogą - wiesz w ogóle czego słucha? Niektóre
    dzisiejsze rodzaje pseudo-muzyki są takie, że normalnemu człowiekowi
    uszy więdną (choćby od ilości przekleństw) i wtedy nie zmusisz córki do
    słuchania "na głośnikach"...
    Nie sądzisz, że lepszym wyjściem jest jednak rozmowa? Nie chce sugerować
    czegoś, specjalistą nie jestem, ale popytaj może gdzieś indziej, na
    forach, u specjalistów, jak taki problem rozwiązać na gruncie rozmowy
    itp... Nie widzę możliwości technicznego rozwiązania problemu... Chyba
    naturalne u człowieka (zwłaszcza w tym wieku) jest chęć buntowania
    się... Choćbyś wydał nie wiem ile - córka znajdzie sposób, żeby to obejść...

    Konop

  • 4. Data: 2010-04-20 16:10:48
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Janek" <j...@o...waw.pl> napisał
> [...]
    > pomaga bo idzie do kiosku i za 5zl kupi jakis szajz. jak jej
    > obrzydzic sluchanie w domu chociazby podczas odrabiania lekcji

    Wyslac na badanie sluchu, albo zapisac do "jaka to melodia" - niech
    z tego jakis zysk bedzie :-)

    J.

  • 5. Data: 2010-04-20 17:54:40
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    J.F. wrote:

    > albo zapisac do "jaka to melodia"

    One słuchają jednego kawałka w kółko. Moja siora (na szczęście już z
    tego wyrosła) potrafiła tłuc jeden utwór tygodniami.

    Mirek.

  • 6. Data: 2010-04-20 19:57:06
    Od: "Krzysiek" <a...@a...pl>

    > One słuchają jednego kawałka w kółko. Moja siora (na szczęście już z tego
    > wyrosła) potrafiła tłuc jeden utwór tygodniami.
    >
    > Mirek.
    ___________________________

    No to teraz juz wiem, dla kogo takie stacje jak RMF czy ZET, tam tez jedno i
    to samo miesiacami "puszczaja".

    Krzysiek

  • 7. Data: 2010-04-20 20:44:10
    Od: "maurycy123" <m...@p...onet.pl>

    > No to teraz juz wiem, dla kogo takie stacje jak RMF czy ZET, tam tez jedno
    > i to samo miesiacami "puszczaja".

    Nie miesiącami tylko cały tydzień.
    Ale nareszcie to juz sie skończyło

  • 8. Data: 2010-04-20 20:54:07
    Od: Mirek <i...@z...adres>

    Krzysiek wrote:

    > No to teraz juz wiem, dla kogo takie stacje jak RMF czy ZET, tam tez
    > jedno i to samo miesiacami "puszczaja".

    Raczej latami. Kawałki puszczane przez te stacje po prostu już śmierdzą.
    I raczej nie dla nastolatek, tylko są to obowiązkowe radia dla stróżów i
    portierów z tego co zaobserwowałem.

    Mirek.

  • 9. Data: 2010-04-20 21:17:58
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "maurycy123" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Nie miesiącami tylko cały tydzień.
    > Ale nareszcie to juz sie skończyło

    Nareszcie???
    Pomijając kwestie przyczyn takiego a nie innego doboru muzyki w stacjach
    radiowych w ostatnim tygodniu, szczęśliwy byłbym, gdyby żałoba w radiu
    trwała o wiele dłużej, niż tydzień. Miesiąc, rok, na zawsze - o, to by było
    super!

    J. (z alergią na plastikowe umca-umca kierowane do targetu ubranego w
    dresik, tudzież japiszona realizującego się w pierwszej pracy: naciągacza
    kredytowego, młodszego handlowca albo czegoś w tym stylu)

  • 10. Data: 2010-04-20 22:12:53
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl>

    Hello Mirek,

    > Raczej latami. Kawałki puszczane przez te stacje po prostu już śmierdzą.
    > I raczej nie dla nastolatek, tylko są to obowiązkowe radia dla stróżów i
    > portierów z tego co zaobserwowałem.

    Kilka lat temu moje dziecko robiło w bambuko swoich kolegów starymi
    kawałkami Kraftwerk - nie mogli uwierzyć, że mają ponad 20 lat...

    Więcej szacunku dla wieku "stróżów i portierów" bo wychowali się na
    naprawdę porządnej muzyce - w odróżnieniu od dzisiejszej papki.
    Każdemu młodemu pokoleniu wydaje się, że odkrywają Amerykę i robią coś
    całkowicie odkrywczego. Zapominają, że "wszystko już było".

    Młodzi ludzie nadal często uczą się gry na gitarze od utworu mającego
    w wersji Animals już prawie 50 lat. A w oryginale - nie sposób nawet
    odnaleźć źródeł. Kiedyś trafiłem na stronę z ponad 200 wersjami, w
    wykonaniu naprawdę znanych artystów. A to tylko jeden mały
    przykładzik.

    Ile utworów ze współczesnej papki będzie znanych za 50 lat?

    --
    Best regards,
    RoMan mailto:r...@p...pl