  • 21. Data: 2011-09-16 08:05:47
    Temat: Re: Dojazd na Lotnisko w Wawie
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-09-15 20:43, Myjk pisze:

    [...]
    > Żebyś się nie zdziwił, jak dwa razy jeszcze jajko zniesiesz na lotnisku i
    > trzynaście razy stracisz cierpliwość, przy okazji dziesięć razy łapiąc się
    > na tym, czego nie zabrałeś. Hm... BP NMSP :P

    E tam dam radę. Aż tak łatwo się nie stresuje. Jak będzie się mocno
    nudzić na lotnisku, to wyciągnę lapka i sobie poczytam PMS :)
    Jakoś już się przyzwyczaiłem do tego, że zawsze się czegoś zapomni wziąć
    z domu, więc to też na luzaka sobie przyjmę :)

    A co do parkingu, już decyzja podjęta, zostawiam autko na P4 i koniec.
    Naprawdę nie chcę się tłuc taksówkami czy jakimiś busami po Wawie. Nie i
    koniec ;P

  • 22. Data: 2011-09-16 08:14:41
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-09-15 17:43, MM pisze:

    > W styczniu 2011 płaciłem 50zł za 7 dni, do tego transfer do i z lotniska
    > w cenie.
    > W sezonie to biorą 100zł, więc nie wiem skąd cena 110zł i jeszcze bez
    > transportu.

    Ale ja postanowiłem, że auto będzie stało na P4 i koniec. Jak znam życie
    to na pewno nie mieli by mnie jak dowieźć na to lotnisko i bym 6km dymał
    pieszo lub taksą. Już taki jestem wygodny, że będę miał auto przy
    lotnisku. I proszę nie namawiajcie mnie na inne miejsce parkingowe, bo
    pójdę za poradą grupy i obwiąże sobie koła wężem ogrodowym, bo szkoda mi
    będzie niszczyć opony w drodze do Stolicy, przy okazji patrząc czy mi
    klocek nie wypadnie (ale nie mam punto, więc jest szansa, że klocek
    zostanie na swoim miejscu).

  • 23. Data: 2011-09-16 09:59:18
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Myjk <m...@n...op.pl> writes:

    > Szyszkowej takich parkingów jak mrówków, ale ten pod 39 jest największy i
    > znam dobre opinie na jego temat), koszt przenocowania auta przez tydzień to
    > połowa tego co na P4 -- setka w kieszeni spokojnie.

    Noż kurde, człowiek pisze, że na P4 płaci 140 zł. Ile z tego mu
    zaoszczędzisz? 60 zł? Na żonę go stać i na podróż poślubną, a ty mu
    proponujesz dziadowskie oszczędności na parkowaniu i dodatkową
    przesiadkę z walizami?

    MJ

  • 24. Data: 2011-09-16 10:01:31
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Kamil 'Model' <k...@g...pl> writes:

> [...]
    > przy okazji patrząc czy mi klocek nie wypadnie (ale nie mam punto,
    > więc jest szansa, że klocek zostanie na swoim miejscu).

    Ciesz się, że nie ma autostrady na twojej trasie, bo byś dostał 100
    sprzecznych porad, którędy omijać bramki.

    MJ

  • 25. Data: 2011-09-16 21:40:18
    Od: "lublex" <l...@S...pl>

    Użytkownik "Kamil 'Model'" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:j4upgn$god$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > będzie niszczyć opony w drodze do Stolicy, przy okazji patrząc czy mi
    > klocek nie wypadnie (ale nie mam punto, więc jest szansa, że klocek

    Ale jak miałbym targać walizy z P4, to wolę już mieć transfer pod same
    drzwi. Nawet jak bym miał zapłacić więcej (ale jest taniej o połowę).

    pozdr
    lublex

  • 26. Data: 2011-09-17 09:06:15
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 16 Sep 2011 09:59:18 +0200, Michal Jankowski

    > Na żonę go stać i na podróż poślubną,

    Może żona płaci... ;)

    > a ty mu
    > proponujesz dziadowskie oszczędności na parkowaniu i dodatkową
    > przesiadkę z walizami?

    Tak, bo to akurat zaleta. Przełożyć graty ze swojego auta do BUSa i ZA
    DARMO podjechać pod sam terminal, w zamian za taszczenie walizek z P4 do
    terminalu -- popatrz sobie jaka tam jest odległość.

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 27. Data: 2011-09-17 09:10:17
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 16 Sep 2011 08:05:47 +0200, Kamil 'Model'

    > Naprawdę nie chcę się tłuc taksówkami czy jakimiś busami po Wawie.

    Pozwiedzasz sobie. ;) Z drugiej strony z Szyszkowej na Okęcie w linii
    prostej są max 2km, po obwodzie 3x więcej -- ale nadal dziwnym jest dla
    mnie określenie "tłuc się po Wawie" jakbyś musiał ją przejechać wzdłuż i
    wszerz conajmniej dwa razy. :P

    --
    Pozdor Myjk
    xcarlink *MP3* player

  • 28. Data: 2011-10-03 10:00:11
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2011-09-16 21:40, lublex pisze:

    > Ale jak miałbym targać walizy z P4, to wolę już mieć transfer pod same
    > drzwi. Nawet jak bym miał zapłacić więcej (ale jest taniej o połowę).
    >
    > pozdr
    > lublex
    No to wróciłem. Walizy mają kółka :P