  • 1. Data: 2009-04-28 11:15:22
    Temat: Domena i strona www
    Od: "Adam" <a...@p...com>

    Witam,
    zastanawiam sie nad wykupieniem domeny oraz hostingu w jednej z firm
    (jeszcze nie wiem w jakiej). Chcialbym zeby na stronie byla mozliwosc
    rejestracji uzytkownikow, uruchomienia forum, dodawania ogloszen itp...
    Oczywiscie zakladam skorzystanie z jakiegos gotowego cmsa typu joomla lub
    mambo. I teraz pytanie, co wybrac zeby takie rzeczy byly dostepne. Zaczalem
    przegladac oferty i np. na home.pl mamy do wyboru hosting unix (php, perl,
    mysql) lub hosting windows (asp, asp.netm mssql). Czy juz na tym etapie
    wybierajac jedno z tych rozwiazan lub podobnych u innego ISP moge "odciac
    sie" od pewnych uslug (np. ze nie bede mogl zalozyc forum)?
    Z gory dzieki za porade.
    pozdrowienia
    Adam

  • 2. Data: 2009-04-28 11:51:52
    Temat: Re: Domena i strona www
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    jak Joomla to > php 5 , mysql 5, apache > polecam ehost.pl lub kei.pl

  • 3. Data: 2009-04-28 14:10:19
    Od: Grzegorz Staniak <g...@w...pl>

    On 28.04.2009, Adam <a...@p...com> wroted:

> [...]
    > Oczywiscie zakladam skorzystanie z jakiegos gotowego cmsa typu joomla lub
    > mambo. I teraz pytanie, co wybrac zeby takie rzeczy byly dostepne.

    No dobra, tradycyjnie powazelinuję OVH: kupujesz hosting z domeną za
    70 zł rocznie, dostajesz 600 MB dysku, 20 GB miesięcznego transferu,
    5 kont email i jakieś tam dodatkowe możliwości, w tym -- uczciwie
    trzeba przyznać, że dopiero w trakcie wdrażania -- jednym kliknięciem
    instalowane CMSy, fora, galerie itp. Masz dostęp do "instalacji modułów",
    takich jak dotclear, WordPress, drupal, SPIP, Joomla, oscommerce, phpBB,
    gallery2, Coppermine, w planach następne. Bardzo wygodna rzecz.

    Na wszelki wypadek disclaimer: nie jestem z nimi w żaden sposób
    związany i niczego nie biorę za chwalenie ich na newsach, jestem
    po prostu zadowolonym klientem.

    GS
    --
    Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>
    Nocturnal Infiltration and Accurate Killing

  • 4. Data: 2009-04-28 14:20:03
    Od: "Adam" <a...@p...com>

    rozumiem :)
    ale na pozostalych (home.pl; nazwa.pl.;kei.pl) tez mozna instalowac WP,
    joomle itd...)
    jak to w zyciu bywa, duzo jest roznych opinii
    ja zaczynam coraz bardziej sklaniac sie ku nazwa.pl, ale nic na szybko
    A.

  • 5. Data: 2009-04-28 22:05:28
    Od: j...@g...com

    On 28 Kwi, 16:20, "Adam" <a...@p...com> wrote:
    > ja zaczynam coraz bardziej sklaniac sie ku nazwa.pl, ale nic na szybko

    przez ostatnich pare lat w zasadzie nie mialem do nich zastrzezen, ale
    ostatnio a to jakies bzdurne wymuszenie zmiany hasel o czym bynajmniej
    nie raczyli poinformowac mailem (przy okazji - ciekawy artykulik
    znalazlem dzisiaj: http://www.baekdal.com/articles/Usability/password-s
    ecurity-usability/
    ), a to dwa pady (zarejestrowane przeze mnie) w tym miesiacu,
    oczywiscie w momencie kiedy intensywnie cos dlubalem...

  • 6. Data: 2009-04-29 06:25:01
    Od: "mateusx6" <m...@w...pl>

    A ja sie upieram albo przy ehost.pl - tu mam postawione strony na joomla i
    dzialaja bez problemow od 2 lat, oczywiscie standardowo sa instalowane do
    wyboru z panelu takie wynalazki jak joomla, wp itp..... A co do kei.pl,
    drogo ale zawodowo, joomla smiga tam az milo sie patrzy. Co do nazwa.pl,
    dziwnie to tam jakos takos wszystko chodzi.. i te hasla grrr...

  • 7. Data: 2009-04-29 08:49:15
    Od: Peter May <p...@p...fm>

    Adam pisze:
    > rozumiem :)
    > ale na pozostalych (home.pl; nazwa.pl.;kei.pl) tez mozna instalowac WP,
    > joomle itd...)

    Z home.pl trzeba trochę uważać, bo mają autorski Webserver i sporo
    rzeczy, które wydają się, że powinny działać, nie działają lub działają
    nie tak, jak byśmy chcieli. Ot, choćby reguły w .htaccess.

    --
    Peter

  • 8. Data: 2009-04-29 14:22:06
    Od: "Gabriel" <z...@p...fm>

    Użytkownik "Adam" <a...@p...com> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > zastanawiam sie nad wykupieniem domeny oraz hostingu w jednej z firm
    > (jeszcze nie wiem w jakiej).

    Wez sprobuj ehost.pl
    Mam tam konto od kilku lat - zero najmniejszych problemow.
    Bardzo dobry support i dzialanie serwera.
    Moge polecic.
    Maja wersje testową - mozesz wyprobowac.

    Gabriel Zastawnik
    http://www.monitoringkomputera.pl - Monitoring Komputera

  • 9. Data: 2009-04-29 17:49:34
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik Peter May napisał:
    > Ot, choćby reguły w .htaccess.

    Co jest wkurwiajace nieco,

  • 10. Data: 2009-04-29 18:12:05
    Od: "Adam" <a...@p...com>

    wersja testowa to maja wszedzie prawie :)
    sprobuje nazwa.pl, zobaczymy co bedzie
    bardzo dziekuje ze odpisaliscie na moja wiadomosc bez glupich komentarzy
    itd...
    super grupa, super ludzie
    dziekuje
    Adam