  • Data: 2019-06-06 20:23:06
    Temat: Dopłaty do e-skuterow
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Trzeci dzien mam elektryczna hulajnoge. Kocham ja miloscia wielka i czysta. Jest
    zajebista. Pomimo ze mam dopiero trzydniowe doswiadczenie i jeszcz sie nie
    wypierdolilem to uwazam ze bardzo ulatwi mi poruszanie sie po miescie. Chwilowo budze
    sensacje bo kto to slyszal zeby 60+ popierdalalo 25km/h na hulajnodze. Co no niemcow.
    Sa najwiekszym smrodziarzm w chujnii. Jak elektryczna hulajnoga, rower, skuter
    zaoszczedza dziennie litr paliwa i bedzie takich pojazdow milion to komus zostaja w
    kieszeni ponad milion ojro. Przez dwiescie dni bedzie to dwiescie milionow ojro
    przeznaczonych na konsumpcje. Juz wiadomo ze samochody elektryczne to bzdura. Maja
    zbyt duzy slad weglowy, sa za drogie i za chujowe. Do tego maja fatalny stosunek masy
    wlasnej do przewozonej. Moja hulajnoga wazaca 12,5 kilo to niewielki ulamek mojej
    wagi. U nas maja oglosic jakies nowe przepisy odnosnie hulajnog. Ale jak znam zycie
    to beda spierdolone bo pisza je tacy co w zyciu na hulajnodze czy rowerze nie
    jechali.