  • 1. Data: 2005-08-20 05:46:10
    Temat: Dostep do Internetu emil 500
    Od: "Rainog" <j...@k...mediaclub.pl>

    Witam posiada ktos moze dostep do internetu emil 500 z Multimedia Polska
    dawnego telnetu ?? planuje na cos takiego przejsc i szukam opini jak to
    działa ? jakie predkosci ? jak awaryjnosc ?
    Obecnie jestem w kablowce ZURT predkosc 128 a w lokalnej i przez proxy 512
    za 90,50 a Multimedia ma pomocje za 512/128 za 90,00 i jak dla mnie to 3
    razy szybciej bo przez proxy wszystkiego nie da sie przepusci ma ktos jakies
    doswiadczenie lub inne rozwiazanie dla usera z Kutna

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2005-08-20 14:26:00
    Temat: Re: Dostep do Internetu emil 500
    Od: "Pink" <P...@W...op.pl>

    Użytkownik "Rainog" <j...@k...mediaclub.pl> napisał w wiadomości

    > Witam posiada ktos moze dostep do internetu emil 500 z Multimedia Polska
    > dawnego telnetu ?? planuje na cos takiego przejsc i szukam opini jak to
    > działa ? jakie predkosci ? jak awaryjnosc ?

    O Emilu możesz tutaj przeczytać. http://tinyurl.com/2u5ts

    Radzę lepiej wziąć Neostradę.
    Działa bezawaryjnie i nie ma problemów z całkowitym wysyceniem łącza.

    Pink

  • 3. Data: 2005-08-20 14:52:34
    Od: The Obserwer <S...@b...the.firewalls.on.the.net>

    Pink napisał(a):
> [...]
    >
    > Radzę lepiej wziąć Neostradę.
    > Działa bezawaryjnie i nie ma problemów z całkowitym wysyceniem łącza.

    Nie dajesz szans firmie, akurat od tamtego czasu mocno zmodernizowali
    sieć, więc o sytuacji z problem z wysyceniem łącza nie powinno być
    problemów, dodatkowo popatrz też tu: http://tinyurl.com/2proo

    AFAIK Kutno ma b. dobre połączenie z resztą sieci Multimedii, co do
    ostatniej mili miałem okazję tylko monitorować tylkanaście takich łącz
    jeszcze za czasów PT "Centrala" i działałby b. dobrze

  • 4. Data: 2005-08-21 13:37:24
    Od: "Geko694" <g...@g...pl>

    witam
    Mam obecnie 128/64 adsl w telenecie (multimedia wschod)i jest tragicznie :(,
    ciagle mam straty danych (loss`y) jak mozna sie domyslic ping jest bardzo
    niestabilny. Pingowalem serwer (tnp lokalny)czas przy 32bajtach wynosil od
    64ms do 400ms, sprawdzalem softem ktory byl na plytce emila 'dr.speedtuch'
    wyglada na to ze tlumiennosc mojej lini wynosi 40db! a przy 45 zaczynaja sie
    powazne problemy z adsl, wiec mysle ze juz przy 40 modem zaczyna odczuwac
    problemy w komunikowaniu sie z serwerem.
    Jesli czyta ktorys z pracownikow tej firmy moglby mi podac adres mailowy albo
    w jaki kolwiek inny sposob, w celu głebszego zapoznania z problemem.
    PS. Moze ktos wie z jakiego lacza kozysta siec telenetu(wschod)?