  • 1. Data: 2002-05-28 10:03:02
    Temat: NOM a Internet
    Od: G...@i...pl (Grzegorz Marcinkowski)

    Czesc,

    dzis dostalem slawetna faktura od NOM od 07.2001 od 03.2002. Ale nie o
    tym. Na ulotce napisane bylo, ze NOM chce uruchomic dostep do
    Internetu.

    Czy ktos cos wiecej slyszal na ten temat?

    Grzesiek

    p.s. prosilbym takze na priv (usun USUN w adresie)

  • 2. Data: 2002-05-28 10:54:28
    Temat: Re: NOM a Internet
    Od: Mariusz Wołek <m...@l...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Marcinkowski" <G...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:3cf34074.41058261@news.ict.pwr.wroc.pl...
> [...]
    > tym. Na ulotce napisane bylo, ze NOM chce uruchomic dostep do
    > Internetu.
    >
    > Czy ktos cos wiecej slyszal na ten temat?

    Teraz takie czasy ze kazdy - nawet gazownia - mysli o udostepnianiu
    internetu

    Zaslav

  • 3. Data: 2002-05-28 11:47:07
    Od: "m1pet" <s...@s...krakow.pl>

    > dzis dostalem slawetna faktura od NOM od 07.2001 od 03.2002.

    duzo zabuliłeś ? bo mnie chyba zmasakrują tym rachunkiem :(:(

  • 4. Data: 2002-05-28 11:47:10
    Od: "WaSyL" <w...@c...pl>

    "Mariusz Wołek" <m...@l...pl> wrote in message

    > Teraz takie czasy ze kazdy - nawet gazownia - mysli o udostepnianiu
    > internetu

    Nie mowiac o wodociagach, wszak zimna wode to juz kazdy ma ;)

  • 5. Data: 2002-05-28 13:11:40
    Od: "zenobia" <n...@h...pl>

    Jeśli myślisz o dostępie to podobno NOM uruchomił infolinię chyba ten numer
    to 0 801 10 44 00 ale to muszisz spróbować. Albo wysłac do nich e-mali na
    biuro obsługi.

    Zenobia.

  • 6. Data: 2002-05-29 07:12:16
    Temat: Re: NOM a Internet [lekko OT]
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl.invalid>

    "m1pet" <s...@s...krakow.pl> napisał:

    > duzo zabuliłeś ? bo mnie chyba zmasakrują tym rachunkiem :(:(

    To jak nie chcesz sie dac zmasakrować, zajrzyj na grupę
    pl.misc.telefonia i pl.soc.prawo oraz do FAQ z adresu w stopce ;)

    --
    TOM @ HOME
    GSM +48 607 81 83 30 GG 139980 TS635-RIPE

  • 7. Data: 2002-05-29 07:12:23
    Od: "Arkadiusz Pietrzyk" <a...@e...pl>

    > duzo zabuliłeś ? bo mnie chyba zmasakrują tym rachunkiem :(:(

    Mam podobna obawe, ze bedzie u mnie sporo. Wiem ile wydzwonilem i to
    bylo swiadome i potrzebne ale FV po roku to troszke przegiecie.

    Przylaczam sie do pytania. Jaka kwota, lub chociaz rzad wielkosci. No i
    czy jest to tyle ile wydzwoniles czy zrobili upusty ?

    Arkadiusz Pietrzyk

  • 8. Data: 2002-06-01 07:04:12
    Od: "Tomasz Trzaska" <f...@s...pl>

    Podobno pozwalaja splacic w ratach albo co, no i nawet przepraszaja za to ze
    tak dlugo 3ba bylo czekac.
    Ale docenmy ich w koncu to nie TePeEsA.
    Fillo

  • 9. Data: 2002-06-01 18:08:28
    Od: Adam i Agnieszka Gasiorowski FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl>

    Tomasz Trzaska wrote:

    > Podobno pozwalaja splacic w ratach albo co, no i nawet przepraszaja za to ze
    > tak dlugo 3ba bylo czekac.
    > Ale docenmy ich w koncu to nie TePeEsA.

    Ludzie, w czym problem? Dzwoniliscie? To teraz placcie! Chcecie
    miec za darmo? Dajac cos za darmo TWORZYSZ KOMUNIZM!

    --
    O seksie, sekszeniu, seksolatkach... news://pl.soc.seks.moderowana <- :8)
    Long time the manxome foe he sought --

  • 10. Data: 2002-06-02 17:33:49
    Od: Slavio <s...@s...pl>

    On Sat, 1 Jun 2002 18:08:28 +0000 (UTC), Adam i Agnieszka Gasiorowski
    FNORD <a...@v...ci.uw.edu.pl> wrote:

    > Ludzie, w czym problem? Dzwoniliscie? To teraz placcie!

    dotąd sie zgodzę

    > Chcecie miec za darmo? Dajac cos za darmo TWORZYSZ KOMUNIZM!

    ..a odtąd już demagogia i jakieś brednie. Od kiedy to
    darmowy=komunistyczny? To chyba jakiś uraz z dzieciństwa. Poza tym jak
    powiedział jakiś mądry ekonomista, którego nazwiska nie pomnę: "Nie
    istnieje coś takiego jak darmowy talerz zupy dla bezdomnego, za
    wszystko ktoś musi zapłacić"

    Slavio