  • 31. Data: 2013-08-11 16:25:15
    Temat: Re: Drukarka Brother
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-11 15:15, doomx pisze:

    > Podstawowy problem to zapewne głowica, może długo nie używałaś drukarki?
    > Weź zrób czyszczenie programowe, jak nie pomoże to spirytus na szmatkę i
    > przetrzyj głowicę, ewentualnie wyjmij ją i połóż na nasączonej szmatce
    > na kilka godzin. Jak dobrać się do głowicy to ci nie powiem, bo nie mam
    > Brothera. Jak chcesz, żeby było prosto, to polecam drukarkę ze stajni
    > HP, bo tusze tej firmy mają zintegrowane głowice, jak coś nie działa to
    > tusz do śmietnika, nowy kupujesz i jest OK. Jednak cena tuszu jest,
    > niestety, trochę wyższa. Na szczęście istnieją tańsze zamienniki, choćby
> [...]

    Do głowicy można dobrać się tylko przez "rozebranie drukarki".
    Tusz widzi, nawet przy czyszczeniu sobie tusz pobrała, bo po wymianie
    następnego z kolei pojemnika był on pełny. Czyściłam tam (gdzie się
    dostałam) spirytusem przwdziwym, przedmuchiwałam i nic. Jak mi serwis
    jej nie naprawi w ramach gwarancji to drukarka wyleci na śmietnik. A
    szkoda, bo pięknie drukuje.

    --
    animka

  • 32. Data: 2013-08-11 20:00:22
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Jednak cena tuszu jest,
    > niestety, trochę wyższa. Na szczęście istnieją tańsze zamienniki, choćby
    > firmy TBH.

    Trochę?
    Zestaw tuszy do brothera kosztuje <10zł...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "To są cycki szczęścia (.)(.) prześlij je do trzech osób w przeciągu

  • 33. Data: 2013-08-11 23:28:55
    Od: doomx <d...@o...pl>

    W dniu 2013-08-11 20:00, Budzik pisze:
    > Osobnik posiadający mail d...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Trochę?
    > Zestaw tuszy do brothera kosztuje <10zł...

    Są i droższe. Jakość jest wprost proporcjonalna do ceny. Ceny
    oryginalnego czarnego tuszu do HP zaczynają się od 80 zł.

  • 34. Data: 2013-08-12 02:54:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Są i droższe.

    Pisałes o tanszych zamiennikach wiec i ja o takowych napisałem.

    > Jakość jest wprost proporcjonalna do ceny. Ceny
    > oryginalnego czarnego tuszu do HP zaczynają się od 80 zł.

    Wiem, wiem.
    Tylko nie wiem czym objawia sie ta niska jakosc tych moich czarnych tuszy
    po 2zł...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    ("""""""""")

  • 35. Data: 2013-08-12 14:27:15
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-12 02:54, Budzik pisze:
> [...]
    >>
    > Wiem, wiem.
    > Tylko nie wiem czym objawia sie ta niska jakosc tych moich czarnych tuszy

    Ja ostatnio zawsze kupowałam na Allegro u KLEKSA, pan Bielasty. Ich
    firma trochę się rozrosła.
    Przy okazji informuję, że przed chwilą kurier odebrał odrukarkę do
    serwisu. Gwarancja jeszcze mi nie przepadła. Odetchnęłam z ulgą.
    Tak patrząc na te wszystkie drukarki to chyba innej niż Brother - jakbym
    musiała kupić drugą - nie kupiłabym.

    --
    animka

  • 36. Data: 2013-08-19 02:20:48
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

> [...]
    > diabła nie drukuje czerwonego. Zmarnowałam 2 nowe tusze (napewno były
    > ok), teraz został mi tylko ten co jest w drukarce, też nowy.

    Nawet w instrukcji jest napisane, że ma być podłączona na stałe do
    prądu, gdyż co ileś godzin czyści sobie sama głowicę, aby nie zaschła.

  • 37. Data: 2013-08-19 11:36:39
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-19 02:20, BQB pisze:

    > Nawet w instrukcji jest napisane, że ma być podłączona na stałe do
    > prądu, gdyż co ileś godzin czyści sobie sama głowicę, aby nie zaschła.

    To tylko jeden by raptem zasechł? Wszystkie inne pięknie widziała, a
    magnenta była widziana przez drukarkę. Jak czyściła tusze to sobie nawet
    ten czerwony pobrała, ale niestety nie drukowała go, więc to nie były
    zaschnięte dłowice.

    --
    animka