  • 1. Data: 2024-02-28 07:57:35
    Temat: Kamerka ,,internetowa" dla laika
    Od: JDX <j...@o...pl>

    Absolutnie nie mam w temacie pojęcia, a ,,na gwałt" potrzebuję kupić do
    mojego domowego desktopa kamerkę (chyba najlepiej z wbudowanym
    mikrofonem), która ma być używana z MS Teams. Innych zastosowań nie
    przewiduję. Polećcie coś. Przy czym nie chcę ani taniego chińskiego
    gówna, ani czegoś ,,pro" z górnej półki. Raczej średnia półka mnie
    interesuje.

  • 2. Data: 2024-02-28 15:34:55
    Temat: Re: Kamerka ,,internetowa" dla laika
    Od: Tasiorsa <"tasiorsa!"@poczta.fm>

    W dniu 2024-02-28 o 07:57, JDX pisze:
> [...]
    > przewiduję. Polećcie coś. Przy czym nie chcę ani taniego chińskiego
    > gówna, ani czegoś ,,pro" z górnej półki. Raczej średnia półka mnie
    Ja tą polecam
    https://allegro.pl/oferta/kamera-internetowa-logitec
    h-c270-hd-3mpx-kamerka-do-komputera-z-mikrofonem-135
    64800296
    Bezproblemowa, z przyzwoitym obreazem i dobrze zbierająca dźwięk

    Krzysztof aka Tasiorsa

  • 3. Data: 2024-02-28 18:24:33
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 28.02.2024 o 07:57, JDX pisze:
    > Raczej średnia półka mnie interesuje.

    Polecam A4tech PK-910H, sam używam na trzech kompach.

  • 4. Data: 2024-02-28 19:23:43
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 28/02/2024 07:57, JDX wrote:
> [...]
    > przewiduję. Polećcie coś. Przy czym nie chcę ani taniego chińskiego
    > gówna, ani czegoś ,,pro" z górnej półki. Raczej średnia półka mnie

    Nie wiem co to znaczy średnia półka, ale jesli chcesz po prostu
    przyzwoitą jakosc za małe pieniądze, to polecam moją Savio CAK-01.
    Problem z jakością kamer jest taki, że aby mieć coś lepszego, należy
    dorzucić nieproporcjonalnie dużo pieniędzy. Interesuje Cie więc
    *dostatecznie* dobre, a nie najlepsze.

    Ale co do mikrofonu to daruj sobie to guano z kamerek, nawet drogich.
    Jesli oczekujesz, że ktoś cie słyszy i rozumie, to zainwestuj w jakiś
    mikrofon dedykowany USB [1], one nie są wcale drogie. Mikrofony
    "studyjne", na wysięgniku, to 100zł. Jakość dzwięku w porównaniu z
    mikrofonem w kamerze jest absurdalnie lepsza.

    [1]
    https://allegro.pl/kategoria/mikrofony-i-sluchawki-m
    ikrofony-259425?string=usb

  • 5. Data: 2024-02-28 20:02:36
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 28/02/2024 06:57 am, JDX wrote:
> [...]
    > coś. Przy czym nie chcę ani taniego chińskiego gówna, ani czegoś ,,pro" z
    > górnej półki. Raczej średnia półka mnie interesuje.

    Tania ale dobra 'Logi 270 HD'
    'Lenovo 500' najtansza wspolpracujaca z windows hello. Nie chce mi sie za
    kazdym razem wpisywac hasla logowania, wiec wystarcze ze popatrze jej w
    oczko. ;)

    https://badzi0r.wordpress.com/

  • 6. Data: 2024-02-28 22:15:51
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 28.02.2024 07:57, JDX wrote:
> [...]
    > przewiduję. Polećcie coś. Przy czym nie chcę ani taniego chińskiego
    > gówna, ani czegoś ,,pro" z górnej półki. Raczej średnia półka mnie

    Stara dobra Logitech C310 - kosztuje obecnie w okolicach 100 zł. Jest
    tylko 720p, ale więcej dla Teamsa nie potrzebujesz

  • 7. Data: 2024-02-28 22:17:07
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 28.02.2024 15:34, Tasiorsa wrote:
> [...]
    64800296
    > Bezproblemowa, z przyzwoitym obreazem i dobrze zbierająca dźwięk

    Proponuję dopłacić ok. 10 złotych za C310. Niby parametry takie same,
    ale jakość obrazu jest lepsza.

  • 8. Data: 2024-02-28 22:24:25
    Od: Uncle Pete <4...@g...com>

    On 28.02.2024 07:57, JDX wrote:
> [...]
    > przewiduję. Polećcie coś. Przy czym nie chcę ani taniego chińskiego
    > gówna, ani czegoś ,,pro" z górnej półki. Raczej średnia półka mnie

    Albo smartfon + DroidCam. Jest trochę zachodu, ale można nawet za darmo
    i przy przyzwoitym telefonie jakość wymiata.

  • 9. Data: 2024-03-01 17:32:54
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Któryś Logitech?

    -----

  • 10. Data: 2024-03-01 23:20:12
    Od: Jacek Marcin Jaworski <j...@a...pl>

    W dniu 28.02.2024 o 07:57, JDX pisze:
    > Absolutnie nie mam w temacie pojęcia, a ,,na gwałt" potrzebuję kupić do
    > mojego domowego desktopa kamerkę (chyba najlepiej z wbudowanym
    > mikrofonem), która ma być używana z MS Teams.

    M$ Team$ jest też na sprytny tel. Nawet na studiach się sprawdza.