  • 1. Data: 2024-03-10 08:55:52
    Temat: instalacja programu na dwóch komputerach
    Od: Jivanmukta <j...@p...onet.pl>

    Chciałem sobie kupić encyklopedia multimedialna Encarta (dla Windows).
    Czy jeśli ją sobie zainstaluję na Windows 10 a potem dam znajomej to czy
    ona też będzie mogła sobie zainstalować z tej samej płytki?

  • 2. Data: 2024-03-10 16:09:27
    Temat: Re: instalacja programu na dwóch komputerach
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 10/03/2024 08:55, Jivanmukta wrote:
    > Chciałem sobie kupić encyklopedia multimedialna Encarta

    Od nastu lat nie da się jej kupić. Nie pamiętam, czy miało to serial,
    czy aktywację, a może nic, ale bez znaczenia w sumie: Encarta jest
    współcześnie nieaktualna i jej uzywanie dzisiaj nie ma śladu sensu.

  • 3. Data: 2024-03-28 19:10:09
    Od: ąćęłńóśźż <c...@b...pl>

    Trzeba było trzymać płytę w napędzie?

    -----