  • 1. Data: 2013-01-30 11:04:33
    Temat: Drukarka kolorowa, dobra jakosc wydruku, do 300zl
    Od: "Q" <n...@s...org>

    W poprzednim watku czesc z Was otworzyla mi oczy stad nowe pytanie:

    Poszukuje drukarki kolorowej do 300zl (za 150zl tez moze byc):
    - ze wzgledu na koszty pewnie atramentowa

    - wydruki beda mialy bardzo male fonty (8?), bardzo male marginesy
    oraz roznokolorowe, male kwadraciki, ktore trzeba rozroznic po kolorze,
    czyli jakosc wydruku lepiej, zeby byla lepsza

    - drukowane beda ok 2-4 kolorowe strony na tydzien
    (byc moze wiecej, ale watpie w to)
    - tanie zamienniki nie zapychajace dysz, ew. CISS w przyszlosci mile
    widziane
    - wifi, ethernet mile widziane
    - mile widziane firmy Brother, Canon, Epson

    Co polecacie?

  • 2. Data: 2013-01-30 11:30:23
    Od: Dawid <x...@n...pl>

    W dniu 2013-01-30 11:04, Q pisze:
> [...]
    > widziane
    > - wifi, ethernet mile widziane
    > - mile widziane firmy Brother, Canon, Epson

    Witam
    Polecam używane, ale naprawdę solidne drukarki HP
    http://allegro.pl/hp-deskjet-6940-solidna-kolorowa-d
    rukarka-i2968762152.html
    http://allegro.pl/hp-deskjet-6940-series-okazja-blue
    tooth-ethernet-i2989864708.html
    Kiedyś jeden z lepszych i drogich modeli, ale nawet teraz spisują się
    rewelacyjnie.Kupiłem już dwie takie używki, jakieś 3 lata temu i
    działają super do dziś.Tusze można uzupełniać, nie są blokowane.
    Nic nie zasycha i wydruki są naprawdę wysokiej jakości.
    Podane aukcje to tylko przykłady, proszę poszukać czegoś z małym
    przebiegiem, a posłuży przez lata.
    Pozdrawiam

  • 3. Data: 2013-01-30 20:39:34
    Od: ToMasz <n...@n...neostrada.pl>

    W dniu 30.01.2013 11:04, Q pisze:
> [...]
    > widziane
    > - wifi, ethernet mile widziane
    > - mile widziane firmy Brother, Canon, Epson

    od daaaaawna drukarki potrafią drukować małe punkty. na tyle małe, że
    czcionki ciężko się czyta, natomiast z użyciem lupy, mozesz bez pudła
    odróżnić timesa od ariala :) Problem jest dopiero przy delikatnych
    przejściach tonalnych. więc jak masz w planach drukowanie czegoś takego
    (a nie kolorowe wykresy) to kup dowolną drukarkę która korzysta z co
    najmniej 6 kolorów tuszu. Sądzę że nawet najtańsza 6cio kolorowa da
    lepszy efekt niż najlepsza 3 kolorowa. Pytanie czy warto? W hp czarny
    tusz zamienia się na dodatkowe 3 kolory. koszt - 50...100zł? po
    wyczerpaniu jednego, albo uzupełnianie albo nówka. mnie takie
    uzupełnianie nigdy skutecznie się nie udawało. W miarę przyzwolite
    drukarki robi Brother (315w) i tusze są śmiesznie tanie.niestety tylko 3
    kolory. ale może akurat?

    ToMasz

  • 4. Data: 2013-03-07 13:42:43
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    W dniu 2013-01-30 11:04, Q pisze:
> [...]
    > oraz roznokolorowe, male kwadraciki, ktore trzeba rozroznic po kolorze,
    > czyli jakosc wydruku lepiej, zeby byla lepsza

    Daj jakiegoś linka do tego wydruku, wydrukuję na mojej MFC-J415W, potem
    zeskanuję i zobaczysz czy jest OK, jadę na zamiennikach - kupiony zestaw
    z większymi pojemnikami i tylko dolewam, jak wskaźnik pokazuje, że niby
    mało, to wysuwam kawałek pojemnika i wsuwam znów. Pojemniki wystają cały
    czas z drukarki, na allegro wpisz sobie wieczne kartridże do BROTHER w
    kategorii zamienników, to zobaczysz jak to wygląda, ja z 1,5 roku temu
    za zestaw płaciłem trochę ponad 100 zł.

    --
    Smart PowerBank
    www.idea4tec.com