  • 31. Data: 2019-04-28 19:59:44
    Temat: Re: Drukarka+kopiarka+skaner: BROTHER DCP-J105
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    > Czy ktoś z grupowiczów ma taką plujkę Brothera ze skanerem?
    >
    > Czy ma ona ficzerek okresowego "ożywiania"/czyszczenia głowic
    > zapobiegającego ich wysychaniu przy rzadkim drukowaniu w domu?
    >
    > https://www.brother.pl/printers/all-in-one-inkjet/dc
    p-j105

    > - Drukowanie, kopiowanie, skanowanie
    > - Wysokowydajne kartridże z atramentem zapewniające niskie koszty
    > wydruku - Prędkość druku do 11 ipm mono / 6 ipm kolor
    > - Rozdzielczość druku do 6,000 x 1,200dpi
    > - Interfejs sieci bezprzewodowej
    > - Wymiary Bez kartonu: 435 x 374 x 161 mm (szer. x gł. x wys.)/
    > 7.1kg

    Wszystkie maja.
    Ja miałem brothera przez 6 lat - cały czas na nieoryginalnych tuszach
    (takich po 2-3zł za sztuke)
    Czasami rzeczywiście trzeba było włączyc czyszczenie głowic.

    Nastepny w kolejce epson wytrzymał 2,5 roku...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic na to nie można poradzić. To byłby

  • 32. Data: 2019-04-28 19:59:45
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Pszemol P...@P...com ...

    -4f-unable-to-pr

    > Interesują mnie ficzerki, które nie były popularne w starszych
    > modelach. Ficzerki takie jak: wifi, wifi direct, Apple AirPrint itp,
    > itd.

    Ja kupiłem własnie HP Wireless ink tank 415.
    Za 550zł drukarka plus 3 x 70 tuszu kolorowego plus 140mln tuszu czarnego
    oryginalnego.
    Jezeli drukujesz ryze rocznie to na 30 lat ci wystarczy :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej