  • 31. Data: 2013-01-13 16:08:58
    Temat: Re: Duze kombi do 25 tys?
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2013 15:40:51 +0100, Ergie napisał(a):

    > Przy tej pojemności ja bym się raczej rozejrzał za kompaktowym minivanem a
    > nie kombi. No chyba, że nie chodzi o pojemność samą w sobie a przewóz
    > długich przedmiotów wtedy rzeczywiście musi być kombi.

    Dokladnie, zdarza mi sie wozil rozne dlugie pakunki, wole kombi.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 32. Data: 2013-01-13 16:22:31
    Od: Rafał Grzelak <s...@d...com>

    Marcin "Kenickie" Mydlak wrote:

    > anty...co? Ktoś w klasie aut popularnych patrzy na prestiż?

    Ale autas popularne maja zerowy prestiz. Ten widocznie ma ujemny. ;]

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 33. Data: 2013-01-13 16:40:01
    Od: tá´Ź

    PK wrote:

    > Bryluje w nich Porsche, bo jest po prostu dobrze poskładane. Jest dobrze
    > poskładane dlatego, że jest zaprojektowane jako samochód na co dzień (i
    > ludzie jeżdżą tym do pracy, na zakupy, do teatru i tak dalej), a
    > jednocześnie gotowy do szybkiej jazdy.

    Nie, bo robi zwykle kilka tys. rocznie, stoi w garażu i nie jest
    naprawiane u wiejskich mechaników.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 34. Data: 2013-01-13 16:41:42
    Od: tá´Ź

    Maciek wrote:

    > Prestiz interesuje mnie mniej wiecej tak samo, jak wyniki wyborow w
    > Bangladeszu :)

    Mnie w sumie też, ale antyprestiżu bym nie chciał.

    Poza tym -- ESP, xenony, poduszki, bezpieczeństwo bierne, prowadzenie też
    Cię nie interesują?

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 35. Data: 2013-01-13 16:58:42
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    W dniu 2013-01-13 11:28, t? pisze:

    > Rzędówki nie lubią, V6 lubi. Z V6 sens ma tylko 3.0, bo pali tyle samo,
    > co 2.5, a jeździ znacznie lepiej. Aczkolwiek w tej cenie wolałbym
    > poszukać jakiegoś nowszego modelu. :)

    a taki "Rord"
    http://otomoto.pl/ford-mondeo-2-2-150km-tiptronic-sk
    ora-alu-C27567077.html

  • 36. Data: 2013-01-13 17:10:07
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sun, 13 Jan 2013 00:40:50 +0100, Maciek <d...@p...onet.pl>
    wrote:

    >Mam go na liscie, tylko na razie szukam sobie powoli informacji o silnikach
    >benzynowych w tej generacji i o tym, czy sie lubia z LPG.

    Bierz 2.0, 1.8 trochę przysłaby do tej budy. A jak już, to 1.8 125KM.
    Wystrzegać się 1.8 SCi - padaka. A jak masz kasę to Vkę, ale taka
    zabawa może być potem droga :)

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 37. Data: 2013-01-13 17:59:10
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia 13 Jan 2013 15:41:42 GMT, tᴏ napisał(a):

    > Poza tym -- ESP, xenony, poduszki, bezpieczeństwo bierne, prowadzenie też
    > Cię nie interesują?

    Interesuje mnie to wszystko poza xenonami, ktorych nie znosze. Zreszta
    napisalem.

    Wiecej poduszek, ESP i lepsze prowadzenie mozna miec, zamieniajac Logana na
    Logdy.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 38. Data: 2013-01-13 18:24:53
    Od: "kamil/Endurorider.pl" <f...@g...lp>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > napisalem.
    >
    > Wiecej poduszek, ESP i lepsze prowadzenie mozna miec, zamieniajac Logana na

    Sprawdź Euro NCAP na Youtube - to jest jedyny samochód, który dostał 3 z 5
    możliwych gwiazdek spośród wszystkich 15 rozbitych. Buda się wygięła zaraz za
    szybą przednią.

    Oglądałem Logdy i pomysł jest naprawdę fajny, ale bębny z tyłu i naprawdę ostre
    cięcie kosztów są widoczne w tym samochodzie. Gdyby reno zezwoliło na
    doinwestowanie tego samochodu to byłoby bardzo fajne auto.

    Poza tym to nie jest samochód za 25 tys :)

    --
    pozdrawiam
    kml

  • 39. Data: 2013-01-13 18:24:56
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 13 Jan 2013 13:31:23 +0100, Lewis napisał(a):

    (...)

    Aero wyglada na niezlego potwora, tylko na co mi 250 koni w rodzinnym
    kombi? :) Wystarczy mi polowa z tego, maks. 150 i troche mniejsze
    spalanie...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 40. Data: 2013-01-13 18:34:57
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-01-13 18:24, Maciek pisze:
> [...]
    >
    > Aero wyglada na niezlego potwora, tylko na co mi 250 koni w rodzinnym
    > kombi? :) Wystarczy mi polowa z tego, maks. 150 i troche mniejsze

    Zaskoczę Cię, taki 185KM LPT wcale nie będzie palić mniej :D
    Wiem po swoim , przy seryjnych 205 pali dokładnie to samo co teraz przy
    270 a może i więcej :)

    Kolego ostatnio kupił właśnie 9-5 Aero z automatem w dodatku z kitem BSR
    na ~280KM i w trasie mieści się w 8l/100km :) Jadąc 110-130km/h

    Lewis