  • 1. Data: 2011-10-09 08:28:01
    Temat: Dwa numery na jednym SIM?
    Od: " " <q...@W...gazeta.pl>

    Czy jest jakiś sposób na zrobienie karty SIM z numerami z dwóch różnych sieci? Tak
    aby
    przełączać sieci bez wyjmowania karty - w danym momencie ma działać tylko jedna. Na
    "przejściówkę" na 2 fizyczne SIM brak miejsca w telefonie.

  • 2. Data: 2011-10-09 08:30:52
    Temat: Re: Dwa numery na jednym SIM?
    Od: Waldek Godel <n...@y...org>

    Dnia Sun, 9 Oct 2011 08:28:01 +0000 (UTC), q...@W...gazeta.pl
    napisał(a):

> [...]
    > przełączać sieci bez wyjmowania karty - w danym momencie ma działać tylko jedna. Na

    > "przejściówkę" na 2 fizyczne SIM brak miejsca w telefonie.

    Nie da się. CHyba, że jakimś cudem obydwie karty sim są bardzo stare.
    Pozostaje adapter nie wymagający miejsca:

    http://4.bp.blogspot.com/-aq-Iekcs1jk/TcteDRvp1pI/AA
    AAAAAAApg/qbdpuUKJxXE/s1600/dual-ghost-SIM-adapter-d
    ual+sim-Dual+sim+Mobiles%252CView+Dual+sim+Mobile+Pr
    ices.jpg

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Sama nazwa poweruser mowi ze sa wypaczeni :)"- Paweł "robbo" Kamiński aka

  • 3. Data: 2011-10-09 21:39:05
    Od: Grzexs <g...@g...usu-n-to.pl>

> [...]
    AAAAAAApg/qbdpuUKJxXE/s1600/dual-ghost-SIM-adapter-d
    ual+sim-Dual+sim+Mobiles%252CView+Dual+sim+Mobile+Pr

    Mam coś takiego i nie wiadomo dlaczego niektóre duety nie chcą działać.
    Każda z osobna chodzi, razem - jedna jest niewykrywana.

    U mnie działa (jeśli działa) to w ten sposób, że po każdorazowym
    wyłączeniu telefonu zgłasza się inna karta SIM.

    --
    Grzexs