  • 11. Data: 2011-06-27 16:15:45
    Temat: Re: Dylematy kupujacego- rocznik, wyposazenie, przebieg
    Od: " BrunoJ" <b...@W...gazeta.pl>

    Janko Walski <k...@o...pl> napisał(a):

    > Wczoraj po kolejnej rozmowie okazalo sie, ze jednak nie jest nie jest nam do
    > niczego teraz potrzebny tak duzy samochod. Moze w dalszej przyszlosci.
    > Niemniej jednak bardzo dziekuje za wszystkie porady, bede wiedzial czym
    > kierowac sie przy wyborze auta kiedy ta dalsza przyszolosc nadejdzie
    Oj, w blizszej niz ci sie wydaje. Wez pod uwage ze wlasnie wozki, a za chwile
    rowerki i inne takie wymagaja duzego auta.
    Poza tym kuj okazje puki goraca, zona prawie przekonana, nakierowana ze sama
    wymyslila ze takie auto jest potrzebne, tylko wystarczy ja utrzymac w jej
    wlasnym przekonaniu. I cieszyc sie z nowego auta. Ja zaczniecie zbytnio
    deliberowac, to sie jeszcze faktycznie okaze ze nie trzeba i nici z wymiany ....
    ;-)

    --
    pozdr
    Bruno, Bydg