  • 1. Data: 2011-06-24 17:11:09
    Temat: Subaru Forester link
    Od: "jerry" <j...@p...onet.pl>

    Co myślicie o tym samochodzie? Cena chyba za niska? Co z nim może być nie
    tak?
    http://csp.otomoto.pl/subaru-forester-lpg-delikatnie
    -uszkodzone-okaz-C19297932.html

  • 2. Data: 2011-06-24 18:15:31
    Temat: Re: Subaru Forester link
    Od: "klon" <s...@y...co.uk>

    > Co myślicie o tym samochodzie? Cena chyba za niska? Co z nim może być nie

    myśle że to satndard. Auto jest pewnie mocno powypadkowe, Jeśli na zdjęciach
    widać że blachy się nie zschodzo (popatcz na lewy tył) to pewnie zbieżność
    jest dopiero ciekawa.

    GW

  • 3. Data: 2011-06-24 19:11:09
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2011-06-24 17:11, jerry pisze:
    > Co myślicie o tym samochodzie? Cena chyba za niska? Co z nim może być
    > nie tak?

    Spójrz na lewe przednie koło.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 4. Data: 2011-06-24 20:44:34
    Od: "jerry" <j...@p...onet.pl>

    > Spójrz na lewe przednie koło.
    No faktycznie. Co to może być i ile może kosztować naprawa?
    pzdr

  • 5. Data: 2011-06-24 21:24:43
    Od: " ArmenVanBuran" <a...@N...gazeta.pl>

    jerry <j...@p...onet.pl> napisał(a):

    > No faktycznie. Co to może być i ile może kosztować naprawa?
    > pzdr

    Miałem kiedyś do czynienia z tego typu uszkodzeniem.
    Do wymiany trawersa, wahacz i parę klamotów układu kierowniczego.
    Podłużnicę trzeba było naciągać co skutkowało tym, że było ryzyko
    pęknięcia lakieru na niektórych elementach i pęknięcia przedniej szyby.
    W sumie to nie polecam...

  • 6. Data: 2011-06-24 21:25:10
    Od: " ArmenVanBuran" <a...@N...gazeta.pl>