  • 1. Data: 2011-06-24 21:06:16
    Temat: Polecany klub / kółko wzajemnej adoracji 4x4 w Warszawie?
    Od: Adam 'Adak' Kępiński <a...@p...onet.pl>

    Chciałbym spróbować swoich sił, a także pojeździć jako pasażer podczas
    jakiś tras 4x4.
    Błoto, piach, przeprawy, wyprawy.
    Chciałbym poznać jakiś maniaków z okolic, dla których jest to hobby, a
    którzy pozwolą mi tych sił spróbować i sprawdzić czy mnie to naprawdę bawi.

    Przyznać się, kto i co grasuje w okolicach Warszawy?
    Trochę wyguglałem, ale może Wy coś podpowiecie?

    Pozdrowienia i TIA,

    --
    Adam 'Adak' Kępiński a...@t...pl GG: 1004327

  • 2. Data: 2011-06-24 21:43:05
    Od: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>

    Adam 'Adak' Kępiński pisze:
    > Chciałbym spróbować swoich sił, a także pojeździć jako pasażer podczas
    > jakiś tras 4x4.
    > Błoto, piach, przeprawy, wyprawy.

    Organizowałem niegdyś pod warszawą dla pewnej firmy consultingowej event
    polegający właśnie na telepaniu się terenówkami w błocie, lawiruje
    pomiędzy drzewami itd. Impreza przednia, sam bylem zaskoczony tak land
    cruiser brnie przez potworne błoto :-)

    Kontakt do chłopaków z samochodami mam cały czas. Jakby się uzbierało
    jakieś 9-15 osób z PMS mogłbym znowu zorganizować imprezę a przy okazji
    znów się pobawić. Chłopaki maja kilka krótkich land cruiserów , do
    samochodu wchodzi 3 uczestników + właściciel auta/instruktor. każdy z
    uczestników jedzie po wyznaczonej pętli, później zmiana.
    Jedynym problemem jest cena, obecnie niestety wyszło by z 500 zł od
    łebka. Ale za to jazda przez kilka h. Nie jest to mało, ale nie każdy
    pracuje w korporacji, która wyrzuca kasę w rozjeżdżanie błota ;-)

    No chyba, ze ktoś ma dobrego sponsora i zapewni wersję lux, czyli 3
    dniowa przeprawa przez Polskę z nocowaniem w leśnej głuszy.

    Są chętni na wersję zwykłą? Ja mam 3 osoby chętne :-)

    Seco