  • 1. Data: 2015-01-12 12:24:29
    Temat: Dynamiczne zastępowanie tekstu w textarea pod IE11 - problem
    Od: Marek <p...@s...com>

    Witam,

    Mam spory kłopot z IE11. Otóż zdefiniowałem sobie:

    <textarea rows="4" name="pict_alt" style="width:600px" maxlength="250"
    placeholder="Do 250 znaków"></textarea>

    W CSS określiłem inny kolor dla tekstu placeholdera (szary a normalny to
    pomarańcz)

    Gdy wprowadzam tekst do tego pola z poziomu JS:

    pole.textContent="coś tam";

    to rysuje mi się on na szaro, tak jakbym zastąpił tekst placeholdera a
    nie pola. Gdy kliknę to pole, wprowadzony tekst znika - czyli zachowuje
    się jak placeholder nawet. Tekst wprowadzony z klawiatury zachowuje się
    normalnie (jest pomarańczowy i nie znika). Pod Chrome i FF nie ma problemu.

    Czy jest jakiś woraround do tego buga przeglądarki?

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 2. Data: 2015-01-13 12:08:47
    Od: Marek <p...@s...com>

    W dniu 2015-01-12 o 12:24, Marek pisze:

    > Czy jest jakiś woraround do tego buga przeglądarki?

    *workaround miało być :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marek

  • 3. Data: 2015-01-13 21:42:54
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Mon, 12 Jan 2015 12:24:29 +0100, Marek napisał(a):

> [...]
    > normalnie (jest pomarańczowy i nie znika). Pod Chrome i FF nie ma problemu.
    >
    > Czy jest jakiś woraround do tego buga przeglądarki?

    A czemu nie sięgniesz do value zgodnie ze specyfikacją?

    http://msdn.microsoft.com/en-us/library/ms535122%28v
    =vs.85%29.aspx

    --
    Borys Pogoreło