  • 1. Data: 2014-11-04 22:15:40
    Temat: Jak prosto zmienić wyświetlanie cudzej strony przez dodatkowy kawałek CSS ?
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    Witam

    Mam problem z pewną dość przeze mnie często odwiedzaną stronę
    - jest ubabrana dodatkami, które mi przeszkadzają w lekturze
    treści. Na razie zainstalowałem sobie Stylish, a w nim kawałek
    article.hidden-phone{display: none}
    div.facebook-widget {display: none}

    Ale Stylish to wielki kombajn - nie dałoby się tego zrobić
    jakoś prościej i (mniejszym kosztem pamięci i prędkości)?

    Pozdrawiam,
    ŁK

  • 2. Data: 2014-11-05 10:07:21
    Od: satellite <s...@g...com>

    On Tuesday, November 4, 2014 10:16:03 PM UTC+1, Lukasz Kozicki wrote:
    > Ale Stylish to wielki kombajn - nie dałoby się tego zrobić
    > jakoś prościej i (mniejszym kosztem pamięci i prędkości)?

    wybrane rzeczy mozesz dodac do userContent.css (w katalogu chrome w profilu, katalog
    profilu znajdziesz wpisujac about:support w pasek adresu) zeby wpisy nie wplywaly na
    inne strony - mozesz uzyc :

    @-moz-document regexp("http://www.site.com*"){

    article.hidden-phone{display: none}

    }

  • 3. Data: 2014-11-05 15:58:18
    Od: Lukasz Kozicki <R...@v...cy.invalid>

    W dniu 2014-11-05 10:07, satellite pisze:

> [...]
    > profilu, katalog profilu znajdziesz wpisujac about:support w pasek
    > adresu) zeby wpisy nie wplywaly na inne strony - mozesz uzyc :

    Dzięki! Działa. Musiałem tylko wpisać nieco inaczej:

    article.hidden-phone {display: none !important; }

    Pozdrawiam,
    ŁK