  • 1. Data: 2013-02-23 18:46:20
    Temat: Dysk NAS Lacie d2 network - dostęp do danych po awarii obudowy
    Od: "A." <r...@g...pl>

    Witam grupowiczów!

    Posiadam dysk Lacie d2 network (1TB), w którym klękła obudowa. W środku
    jest dysk 3,5" Hitachi, wydaje się być ok, podłączony do kompa z win XP
    jest widoczny w zarządzaniu dyskami, kilka partycji na nim również.
    Bardzo proszę o pomoc: jak zidentyfikować system plików oraz jakiej
    aplikacji użyć aby dobrać się do danych na dysku? Chciałbym je po prostu
    skopiować, dysk sformatować i włożyć do innej, nowej obudowy.

    A.

  • 2. Data: 2013-02-23 20:05:11
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2013-02-23 18:46, A. pisze:
> [...]
    > aplikacji użyć aby dobrać się do danych na dysku? Chciałbym je po prostu
    > skopiować, dysk sformatować i włożyć do innej, nowej obudowy.

    Skoro partycje z tego dysku są widoczne spod zarządzania dyskami pod
    Windows, to te zarządzanie dyskami powinno Tobie też pokazać system
    plików (ewentualnie w Mój komputer z prawego klawisza na ikonie dysku we
    właściwościach).

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 3. Data: 2013-02-23 20:34:43
    Od: Olaf Frikiof Skiorvensen <B...@i...invalid>

    Wcale nie przypadkiem, dnia Sat, 23 Feb 2013 18:46:20 +0100
    doszła do mnie wiadomość <kgav9c$qjl$1@node1.news.atman.pl>
    od "A." <r...@g...pl> :
> [...]
    >aplikacji użyć aby dobrać się do danych na dysku? Chciałbym je po prostu
    >skopiować, dysk sformatować i włożyć do innej, nowej obudowy.

    Wypróbuj to:
    http://www.ext2fsd.com/
    Lepiej jednak użyć Linuxa odpalonego z CD/Pendrive, podmontować
    partycje i przekopiować dane.

    --
    http://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpa
    ge&v=NF-R-McfN1Q#t=80s