  • 1. Data: 2009-06-11 09:39:06
    Temat: Dysk SD
    Od: "Wojtek Pietruszewski" <gotohell@once.>

    Witam,

    Na rynku dostępne są przejściówki SD->IDE.
    Jak taki dysk rozpoznawany jest przez system?
    Chodzi mi głównie o widzialność pod linuksem.

    Pozdrawiam,
    wojtek

  • 2. Data: 2009-06-11 09:55:30
    Temat: Re: Dysk SD
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Wojtek Pietruszewski pisze:
    > Witam,
    >
    > Na rynku dostępne są przejściówki SD->IDE.
    > Jak taki dysk rozpoznawany jest przez system?
    > Chodzi mi głównie o widzialność pod linuksem.

    prawdopodobnie tak jak w przypadku CF-IDE

    u mnie to jest w Windowsie dysk wymienny i podobnie analogicznie bedzie
    oznaczony w Linuksie. chyba ze potraktuje go jako hda.

  • 3. Data: 2009-06-11 11:01:56
    Od: "Wojtek Pietruszewski" <gotohell@once.>

    "Osadnik" <o...@w...pl> wrote in message

    > prawdopodobnie tak jak w przypadku CF-IDE
    >
    > u mnie to jest w Windowsie dysk wymienny i podobnie analogicznie bedzie
    > oznaczony w Linuksie. chyba ze potraktuje go jako hda.

    Ok, dzięki za informacje.

    Pozdrawiam,
    w.

  • 4. Data: 2009-06-11 11:14:53
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Wojtek Pietruszewski pisze:

    > "Osadnik" <o...@w...pl> wrote in message

    > Ok, dzięki za informacje.
    >
    > Pozdrawiam,
    > w.

    A co lepsze do windowsa, cf czy sd?

  • 5. Data: 2009-06-11 11:20:58
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message
    > A co lepsze do windowsa, cf czy sd?

    ssd
    ani cf ani sd sie do tego nie nadaja

  • 6. Data: 2009-06-11 11:24:50
    Od: "KILu" <b...@w...pl>

    Osadnik wrote:
    > prawdopodobnie tak jak w przypadku CF-IDE

    Teoretycznie... byc moze. Choc roznie moze byc - wszak karta CF jest
    zgodna z IDE i taka przejsciowka to tylko... przejsciowka. W przypadku SD
    potrzebna jest elektronika tlumaczaca interfejs.

    k,

  • 7. Data: 2009-06-11 11:49:47
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    tg pisze:
    > "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl> wrote in message
    >
    > ssd
    > ani cf ani sd sie do tego nie nadaja

    YASNE :)

    mam serwerek na 4+1GB CF i co? i dział - Windows po karcie nie szaleje
    bo został ucywilizowany. Najbardziej to szalała baza MySQL. wszystkei
    tempy sa generowane na 32MB ramdysku.

  • 8. Data: 2009-06-11 12:21:00
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

> [...]
    > został ucywilizowany. Najbardziej to szalała baza MySQL. wszystkei tempy

    ale ja nie mowie ze sie nie da, tylko ze i jedno i drugie sie do tego
    nie nadaje

    na upartego to mozna zrobic wszystko, ale byle ssd mlc
    ( http://www.allegro.pl/item649470909.html ) jest o niebo lepsze
    do takich rozwiazan a kosztuje tyle samo czy nawet mniej za GB

  • 9. Data: 2009-06-11 15:01:58
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    tg pisze:
    > "Osadnik" <o...@w...pl> wrote in message

    > ale ja nie mowie ze sie nie da, tylko ze i jedno i drugie sie do tego
    > nie nadaje

    Do mojego zastosowania sie idealnie nadaje :)

    > na upartego to mozna zrobic wszystko, ale byle ssd mlc
    > ( http://www.allegro.pl/item649470909.html ) jest o niebo lepsze
    > do takich rozwiazan a kosztuje tyle samo czy nawet mniej za GB

    Potrzebowałem 4GB :) i mi wystarczyło.

  • 10. Data: 2009-07-06 08:10:58
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 11.06.2009 13:14, Nex@pl pisze:
    > A co lepsze do windowsa, cf czy sd?

    Na instalację i do pracy systemu? Najlepiej żaden.

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |