  • 1. Data: 2009-06-11 14:10:19
    Temat: myszki radiowe... laptop
    Od: Oncek <c...@g...com>

    Musze w koncu kupic myszke. Najpewniej bedzie to Logitech.
    Moje wymagania to min 5 przyciskow (3programowalne dowolnie), rolka,
    brak kabla i ergonomia, wygoda używania. Jak najmniejszy odbiornik (bo
    laptop)
    Kandydaci:
    Logitech MX1100 - chyba troche ciężka ? i dość duży odbiornik.
    Logitech MX Revolution - myszka przeznaczona do kompow stacjonarnych i
    boje sie ze ten odbiornik usb bedzie dosc wielki.
    Logitech VX Revolution - tej jestem najblizej, tylko znajomy narzeka
    że troche za mała i przycisk zoom ponoc nawala notorycznie.
    Logitech MX620 - nowość i mało sprawdzona. Jakby mniej bajerów niz w
    tych powyzej
    Myślalem też o myszce na Bluetooth ale nikt nie produkuje takich z
    przynajmniej 3 programowalnymi przyciskami.
    Moze ktos ma myszke wyzej wymienioną i podzieli sie wrażeniami ?

  • 2. Data: 2009-06-11 14:16:11
    Temat: Re: myszki radiowe... laptop
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    "Oncek" <c...@g...com> wrote in message
    .googlegroups.com...
> [...]
    >laptop)
    >Logitech MX620 - nowość i mało sprawdzona. Jakby mniej bajerów niz w

    mx620 raczej nowoscia nie jest bo ma juz ponad 1,5 roku
    jezeli wielkosc odbiornika ci nie przeszkadza to warto brac, korzystam
    juz ponad rok i zero zastrzezen (duzy plus za baterie oryginalnie
    dolaczone dzialaly pol roku, wymienilem na litowe i licze na
    rok spokoju - dodatkowa zaleta jest to ze sa one bardzo lekkie)

    http://www.mstarmetro.net/users/rlowens/

  • 3. Data: 2009-06-11 15:08:31
    Od: Szarlih <s...@w...pl>

    Oncek jest autorem poniższej notatki:

    > Logitech MX1100 - chyba troche ciężka ? i dość duży odbiornik.

    odbiornik duży, ale wygoda użytkowania... brak słów. duża, wygodna,
    ilość i rozmieszczenie przycisków, genialna rolka z dwoma trybami pracy.
    i wcale nie jest tak ciężka jak wygląda. waży mniej więcej tyle co MX620
    a jest dużo większa, co dla mnie jest plusem. poza tym ślizgacze
    działają bardzo dobrze. mają dużą powierzchnię i przesuwa się lekko.

    --
    _____
    _______________/ \_______________ |GG: 2822174

  • 4. Data: 2009-06-11 15:41:20
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 11 Jun 2009 07:10:19 -0700 (PDT), Oncek napisał(a):

> [...]
    > że troche za mała i przycisk zoom ponoc nawala notorycznie.
    > Logitech MX620 - nowość i mało sprawdzona. Jakby mniej bajerów niz w

    Tu masz małe porównanie:
    http://forum.pclab.pl/t476974.html

    --
    GLaF

  • 5. Data: 2009-06-11 16:04:22
    Od: Oncek <c...@g...com>

    > Tu masz małe porównanie:http://forum.pclab.pl/t476974.html

    dzieki, szkoda ze nie pokazano tam czterech odsbiornikow na jednej
    fotce dla porowniania, ale chyba wszystkie mają 4-5cm...
    W revolution fajna jest ta dodatkowa rolka z boku. Przydatne to? A
    moze przeszkadza?

  • 6. Data: 2009-06-11 16:40:35
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Thu, 11 Jun 2009 09:04:22 -0700 (PDT), Oncek napisał(a):

    > W revolution fajna jest ta dodatkowa rolka z boku. Przydatne to? A
    > moze przeszkadza?

    To jest kołyska w kształcie rolki. Możesz ją kciukiem popchnąć lub
    pociągnąć, ale nie możesz obracać. Tzn. obraca się wokół własnej osi, ale
    tylko o mały kąt do przodu i do tyłu.

    --
    GLaF