  • 1. Data: 2009-06-11 08:35:45
    Temat: Kieszen do dysku 2,5 wyjetego z laptopa. Problem z wtyczka
    Od: topek <t...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    Witam,
    ze starego laptopa wyjalem dysk toshiby 60GB. O taki:
    http://images48.fotosik.pl/142/54324c1e940f2ea4.jpg

    Ma on damska wtyczke (dziurki) :)
    Wypadalo by, zeby z drugiej strony w obudowie dysku byly meskie piny.
    Przejzalem kilka kieszeni na ebayu i wszystkie mialy damskie wtyczki:
    http://images49.fotosik.pl/141/8fedf65d78fd4c4f.png

    Jak zatem sie to podpina? CZy jakiej kieszeni mam szukac?
    Dysk jest IDE ATA100

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

  • 2. Data: 2009-06-11 08:43:24
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    W dniu 11.06.2009 10:35, topek pisze:
    > Ma on damska wtyczke (dziurki) :)

    Raczej przejściówkę. To się pewnie da zdjąć :)

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |

  • 3. Data: 2009-06-11 11:04:06
    Od: "Kot Prezydenta" <c...@g...pl>

    Użytkownik "topek" <t...@p...pl_Zamien_zero_na_o

    napisał w wiadomości news:4a30c1ee@news.home.net.pl...
    > Witam,
    > ze starego laptopa wyjalem dysk toshiby 60GB. O taki:
    > http://images48.fotosik.pl/142/54324c1e940f2ea4.jpg
    >
    > Ma on damska wtyczke (dziurki) :)

    Ma on przejściówkę nasunietą na standrdowy interfejs

  • 4. Data: 2009-06-11 11:05:49
    Od: Marcin Zawadzki <z...@g...com>

    On Jun 11, 9:35 am, topek <topek-spamerom-czlon-
    w...@p...pl_Zamien_zero_na_o> wrote:
> [...]
    c4f.png

    > Jak zatem sie to podpina? CZy jakiej kieszeni mam szukac?

    jest to przejściówka, zwana zalotnie "interposer" :)
    możesz ją łatwo usunąć, a następnie założyć na nowy dysk
    --
    pozdrawiam
    Marcin Zawadzki

  • 5. Data: 2009-06-11 12:02:49
    Od: topek <t...@p...pl_Zamien_zero_na_o>

    Marcin Zawadzki pisze:
> [...]
    c4f.png

    > jest to przejściówka, zwana zalotnie "interposer" :)
    > możesz ją łatwo usunąć, a następnie założyć na nowy dysk
    Faktycznie, ale wtopa :)
    Zdejmuje sie to bez problemu.
    Ciagnalem, ale lekko bo balem sie cos uszkodzic
    Dziekuje wszystkim za dobra rade :)

    topek -> jak zawsze pozdrawiajacy