  • 1. Data: 2009-10-13 07:24:02
    Temat: Dysk USB - jaka najwieksza odleglosc ?
    Od: ąćęłńóśźż <u...@w...eu>

    Jaka jest w praktyce największa odległośc zewnetrznego dysku 3 1/2'' w obudowie z
    własnym zasilaniem od jednostki centralnej, USB
    2.0 ?
    THX

  • 2. Data: 2009-10-13 11:25:23
    Temat: Re: Dysk USB - jaka najwieksza odleglosc ?
    Od: DooMiniK <"bachus20[WYTNIJ]\"@poczta.wp.pl">

    ąćęłńóśźż wrote:
    > Jaka jest w praktyce największa odległośc zewnetrznego dysku 3 1/2'' w obudowie z
    własnym zasilaniem od jednostki centralnej, USB
    > 2.0 ?
    > THX

    Teoretycznie duża, stosując aktywny hub.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    Na serwerze bachus - login taki mam,

  • 3. Data: 2009-10-13 12:14:59
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <u...@w...eu> napisał w wiadomości
    > Jaka jest w praktyce największa odległośc zewnetrznego dysku 3 1/2'' w
    > obudowie z własnym zasilaniem od jednostki centralnej, USB
    > 2.0 ?
    > THX

    Praktycznie bez huba za to z "aktywnym" przedluzaczem na porzadnie zbrojonym
    kablu bez problemu 5 metrow.

    --
    doom3

  • 4. Data: 2009-10-13 20:53:32
    Od: "Jwzw" <j...@i...pl>

    Użytkownik "doom3" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Praktycznie bez huba za to z "aktywnym" przedluzaczem na porzadnie
    > zbrojonym kablu bez problemu 5 metrow.

    5.0m to wyciąga bez łaski i bez repeatera - stawiałem i działa.
    Jeno kabel nie pierwszy lepszy musi być.

  • 5. Data: 2009-10-13 20:59:01
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Jwzw" <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > 5.0m to wyciąga bez łaski i bez repeatera - stawiałem i działa.
    > Jeno kabel nie pierwszy lepszy musi być.

    "aktywnym" - dlatego tez napisalem w cudzyslowiu, kabel jak kazdy inny z tym
    ze po wlozeniu go do portu USB w komputerze pojawia sie nowe urzadzonko i
    oczywiscie nie wymaga zadnego zasilania.

    cus takiego:
    http://www.allegro.pl/item759480245_d651_kabel_przed
    luzacz_usb_aktywny_5m_szybki.html

    --
    doom3

  • 6. Data: 2009-10-13 21:22:54
    Od: "Jwzw" <j...@i...pl>

    > "aktywnym" - dlatego tez napisalem w cudzyslowiu, kabel jak kazdy
    > inny z tym ze po wlozeniu go do portu USB w komputerze pojawia sie
    > nowe urzadzonko i oczywiscie nie wymaga zadnego zasilania.

    Sam sobie przeczysz. Skoro jest wykrywany, to musi pobierać zasilanie
    z portu usb.
    Taka zreszta jest zasada działania takich przedłużaczy
    aktywnych/repeaterów.
    Muszą być montowane od strony komputera i mają za zadanie wzmocnić to
    co lata po drutach ;)
    Bez zasilania to jakoś ciężko byłoby.

  • 7. Data: 2009-10-13 22:52:48
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    > Sam sobie przeczysz. Skoro jest wykrywany, to musi pobierać zasilanie z
    > portu usb.

    Zaraz, zaraz... mnie nie interere co tam lata ;)
    Chodzilo mi o to, ze ten przedluzacz obejdzie sie bez aktywnego huba
    pomiedzy dwoma takimi przedluzaczami, gdzie do tego aktywnego huba
    podlaczasz wtedy zasilacz... no nie wiem jak mam to jasniej napisac :)

    > Taka zreszta jest zasada działania takich przedłużaczy
    > aktywnych/repeaterów.

    Cos Ty ? ;)

    > Muszą być montowane od strony komputera i mają za zadanie wzmocnić to co
    > lata po drutach ;)

    Ja myslalem, ze od strony flopa... swoja droga ciekawe jest to, ze to cos
    "wzmacniajacego" jest na samym koncu przedluzacza, czyli przed tuz przed
    urzadzeniem odleglym.

    > Bez zasilania to jakoś ciężko byłoby.

    No fakt, kolumny glosnikowe tez sa zasilane...

    pozdro

    --
    doom3

  • 8. Data: 2009-10-14 07:25:36
    Od: "Jacek W." <j...@t...com.NO-SPAM.pl>

    > Ja myslalem, ze od strony flopa... swoja droga ciekawe jest to, ze to cos
    > "wzmacniajacego" jest na samym koncu przedluzacza, czyli przed tuz przed
    > urzadzeniem odleglym.

    Bo tym urządzeniem odległym może być następne 5 metrów kabla.

    > No fakt, kolumny glosnikowe tez sa zasilane...

    Kolumny głośnikowe nie wysyłają informacji zwrotnych.
    Drwisz sobie, wymadrzasz się, a nie masz pojęcia o czym piszesz.

    Jacek W.

  • 9. Data: 2009-10-14 11:31:56
    Od: "doom3" <d...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek W." <j...@t...com.NO-SPAM.pl> napisał w wiadomości

    > Bo tym urządzeniem odległym może być następne 5 metrów kabla.

    To oswiec mnie prosze ile kilometrow moge tak podlaczac... bez zadnego
    dodatkowego huba z podlaczonym zasilaczem...

    > Kolumny głośnikowe nie wysyłają informacji zwrotnych.

    Serio ?

    > Drwisz sobie, wymadrzasz się, a nie masz pojęcia o czym piszesz.

    Ile razy mozna tlumaczyc, ze w mysl mojego pierwszego posta w tej sprawie,
    mialem na uwadze kabel-przedluzacz usb, ktory NIE POSIADA dodatkowego
    zasilacza czy to w formie jakiegos huba czy jakkolwiek...

    --
    doom3