  • 1. Data: 2005-08-25 06:41:35
    Temat: Dzierzawa radiolinii
    Od: Krzysztof Pawlowski <k...@e...pl>

    Witam
    Zna ktos jakas firme, ktora zestawia w dzierzawe radiolinie E3 lub STM-1 ?
    Pozdr.

    --
    << Krzysztof Pawlowski , Chief Network Administator at Enterpol >>
    << e-mail : k...@e...pl >>

  • 2. Data: 2005-08-25 07:38:52
    Temat: Re: Dzierzawa radiolinii
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Krzysztof Pawlowski wrote:
    > Witam
    > Zna ktos jakas firme, ktora zestawia w dzierzawe radiolinie E3 lub STM-1 ?

    Chodzi Ci o wydzierżawienie gratów czy łącza? Bo jeśli o same graty, to sądzę,
    że per saldo taniej będzie wziąć sobie stosowne urządzenia w leasing.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 3. Data: 2005-08-25 07:55:49
    Od: Krzysztof Pawlowski <k...@e...pl>

    Tomasz Śląski wrote:

    > Chodzi Ci o wydzierżawienie gratów czy łącza? Bo jeśli o same graty, to
    > sądzę, że per saldo taniej będzie wziąć sobie stosowne urządzenia w
    > leasing.

    Chodzi o lacze.

  • 4. Data: 2005-08-25 19:03:46
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <dejsj2$m1o$1@opal.futuro.pl> Tomasz Śląski napisał(a):

    > Chodzi Ci o wydzierżawienie gratów czy łącza? Bo jeśli o same graty,
    > to sądzę, że per saldo taniej będzie wziąć sobie stosowne urządzenia w
    > leasing.
    hm.. jakie firmy oferuja w leasing radiolinie?
    i jaki to jest w przyblizeniu koszt miesiecznie??

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    PLD Linux Developer HomePage: http://aramin.net/

  • 5. Data: 2005-08-25 20:43:25
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał(a):

    > hm.. jakie firmy oferuja w leasing radiolinie?
    > i jaki to jest w przyblizeniu koszt miesiecznie??

    Pewnie kazda.
    Co za problem znalezc firme ktora ci sprzeda radiolinie, a pozniej
    zwrocic sie do pierwszej lepszej firmy leasingowej zeby w/w urzadzenia w
    ramach umowy leasingowej zakupila.

    Ja nie widze w tym zadnej filozofii ? chyba ze zle patrze.

  • 6. Data: 2005-08-26 01:48:38
    Od: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <u...@p...org>

    W artykule <delahe$ki$2@inews.gazeta.pl> Sied@r napisał(a):

> [...]
    > ramach umowy leasingowej zakupila.
    >
    > Ja nie widze w tym zadnej filozofii ? chyba ze zle patrze.
    filozofi nie ma. ale wymaga poszukania firmy oferującej
    radiolinie(dobra, jedną znam ;), firmy leasingowej, kalkulacji..

    Liczyłem że ktoś juz to przerabiał i zdradzi z jakimi kosztami się
    należy w takim wypadku liczyć ;)

  • 7. Data: 2005-08-26 09:41:45
    Od: icek <i...@p...onet.pl>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała napisał(a):
    adiolinie(dobra, jedną znam ;), firmy leasingowej, kalkulacji..

    > Liczyłem że ktoś juz to przerabiał i zdradzi z jakimi kosztami się
    > należy w takim wypadku liczyć ;)

    nie wiem ile radiolinia
    ale leasing na "sprzet sieciowy" brałem juz niejeden
    i to jest to koszt w granicach 104-106%
    w niektorych bankach/leasingodawcach jest duzo drożej
    kwota podana dla 30 rat, wykup za 1%

    zalezy od historii w danym banku

    --
    pozdros
    icek

  • 8. Data: 2005-08-26 10:24:20
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Andrzej 'The Undefined' Dopierała wrote:

    > Liczyłem że ktoś juz to przerabiał i zdradzi z jakimi kosztami się
    > należy w takim wypadku liczyć ;)

    Powiem jak to wygląda w praktyce za klika tygodni - właśnie się przymierzamy
    do leasingu paru gratów.

    --
    TOM
    AS33868 MAN Administrator

  • 9. Data: 2005-08-26 10:56:25
    Od: " dragonite" <d...@N...gazeta.pl>

    Najlepsze radiolinie oferuje nera (www.nera.no)

  • 10. Data: 2005-08-28 14:40:09
    Od: "Wojciech Apel" <w...@p...pl>

    > Liczyłem że ktoś juz to przerabiał i zdradzi z jakimi kosztami się
    > należy w takim wypadku liczyć ;)

    Jeżeli chodzi o STM-1 to na bliskie odległości 3-5 km licz się w wydatkiem
    5,5 do 7 tys na miesiąc.
    Jeżeli chcesz 10 albo 15km to musisz zejść na pasmo 13GHz więc koszt się
    robi mniej więcej razy dwa.

    Radia E3 są tańsze.

    W.