  • 1. Data: 2005-08-24 08:19:54
    Temat: IP DSL--- CESJA UMOWY
    Od: snurek6 <s...@w...pl>

    Witam

    Mam mały problem z przydzieleniem większej puli adresow IP na DSL,na tym
    łączu jest to chyba niemożliwe, co mam robic? POlpak?
    jezeli Polpak wchodzi w gre to czy może ktoś z grupowiczów jest
    zainsteresowany cesja umowy na DSL 1 Mbit (umowa do Pazdziernika 2006
    roku) lub 2 Mbit (umowa do marca 2006 roku).Ponieważ za zerwanie umowy w
    TPSA jest duża kara :-(.

    Dziekuje
    Pawel
    501 270 881

  • 2. Data: 2005-08-24 12:03:54
    Temat: Re: IP DSL--- CESJA UMOWY
    Od: "D.Wesolowski" <wesoly@klu..pl>

    snurek6 napisał(a):
> [...]
    > zainsteresowany cesja umowy na DSL 1 Mbit (umowa do Pazdziernika 2006
    > roku) lub 2 Mbit (umowa do marca 2006 roku).Ponieważ za zerwanie umowy w

    Dogadaj się z handlowcem z tpsa, ze zmieniasz lacze na drozsze i nie
    chcesz placic kary

    --
    pozdrawiam
    D.W.

    mailto: wesoly[a.t]klu..pl
    [przy odpisywaniu popraw adres maila]

  • 3. Data: 2005-08-25 19:44:12
    Od: Grzegorz Banasiak <m...@N...deadbeef.MA.pl>

    snurek6 wrote:

    > Mam mały problem z przydzieleniem większej puli adresow IP na DSL,na tym
    > łączu jest to chyba niemożliwe, co mam robic?

    jak to co. IPv6 ;)

  • 4. Data: 2005-08-25 20:47:47
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

    Grzegorz Banasiak napisał(a):

    > jak to co. IPv6 ;)

    A lyzka na to, niemozliwe.

    Ciekawe jak. Tunel IPv6 po IPv4 ? tym sie mozna bawic ale nie
    wykorzysytawac komercyjnie, no chyba ze ktos da gwarancje transferu do
    sieci TPNET po takim tunelu.
    Ps. co z tego IPv6 jesli 99,9 % zasobow w Internecie jest IPv4.

    ogolnie wyrazaj sie ogledniej o co ci chodzi - bo z twojej informacji to
    g. wynika

  • 5. Data: 2005-08-25 20:55:50
    Od: Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl>

    Dzięki, Sied@r, za post o treści:

    Może sam provider -> http://www.ipv6.cbr.tpsa.pl/podlaczenie.html

    --
    Tomasz Torcz Only gods can safely risk perfection,
    z...@i...-nie.spam-.pl it's a dangerous thing for a man. -- Alia

  • 6. Data: 2005-08-25 21:02:22
    Od: Grzegorz Banasiak <m...@N...deadbeef.MA.pl>

    Tomasz Torcz wrote:

    > Może sam provider -> http://www.ipv6.cbr.tpsa.pl/podlaczenie.html
    to akurat jest zabawa.

  • 7. Data: 2005-08-25 21:13:20
    Od: Przemyslaw Frasunek <v...@l...freebsd.lublin.pl>

    Tomasz Torcz <z...@i...-spamu.nie.chce-.pl> wrote:
    > Może sam provider -> http://www.ipv6.cbr.tpsa.pl/podlaczenie.html

    6bone juz dlugo nie pozyje.

    It is anticipated that under this phaseout plan the 6bone will cease
    to operate by June 6, 2006, with all 6bone prefixes fully reclaimed
    by the IANA.

    --
    * Fido: 2:480/124 ** WWW: http://www.frasunek.com/ ** NICHDL: PMF9-RIPE *
    * JID: v...@j...atman.pl ** PGP ID: 2578FCAD ** HAM-RADIO: SQ8JIV *