  • 1. Data: 2005-08-25 18:58:03
    Temat: Dziwadla z Neo w Opolu
    Od: |TEcHNO| <t...@p...pl>

    Disclamer: Tak, wiem troche to NTG, ale chyba nie za bardzo.

    Witam,

    czy ktoś ma może jakieś doświadczenie z Neo, a dokladniej z naglym
    "brakiem mozliwosci technicznych"?
    Historia jest taka że, oto moja Neostrada przestal dzialac nagle kolo
    2giej rano. Proby resetu modemu nic nie daly, a co najciekawsze lampka
    ktora zwykle mruga az sie zsynchronizuje, nie mruga wogole. Najbardziej
    spiskowa teoria jest taka ze ktos chual net'a, ja nie mialem i mnie
    wypieli. Inna jest tak że modem sie spalil, ale nie chca nawet montera
    wyslac zeby to sprawdzil. Albo u nich w centrali sie cos zwalilo, bo bez
    wizyty u mnie pan z Blekitnej lini stwerzdzil ze monter juz rozpoznal
    sprawe (mial przyjsc jutro, nikt nie zadzwonil z informacja ze go nie
    bedzie), i "nie ma mozliwosci technicznych".

    Ktos ma jakies doswiadczenia, jak dla mnie to oni cos kombinuja, albo
    cos im padlo, bo nagle nie moze zniknac sygnal tak ze sie nie chce
    synchronizowac nawet. Prawda?

    --
    pozdrawiam |"Help me master, I felt the burning twilight behind
    t...@p...pl|those gates of stell..." --Perihelion, Prophecy Sequence

  • 2. Data: 2005-08-25 20:40:24
    Temat: Re: Dziwadla z Neo w Opolu
    Od: "Sied@r" <s...@C...safenet.pl>

> [...]
    >
    > Ktos ma jakies doswiadczenia, jak dla mnie to oni cos kombinuja, albo
    > cos im padlo, bo nagle nie moze zniknac sygnal tak ze sie nie chce

    No my nie przyjdziemy rozpoznac sprawy.

    Blulajnuj dalej.