  • 1. Data: 2010-03-05 08:50:46
    Temat: Serwis hondy poszukiwany (Poznaniaki, Krakowiaki)
    Od: donia <d...@p...onet.pl>

    Witam,

    pytanko mam, potrzebuję się przejechać do serwisu gdzie na v-tecu się
    znają, zawory, przegląd może łożysko główki ramy i takie tam.
    Pomoże ktoś?

    pees: nie, we Wrocławiu nie ma serwisu Hondy

    --
    pzdrv
    donia i VyFRotka 800

  • 2. Data: 2010-03-05 09:02:20
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "donia" <d...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
    > znają, zawory, przegląd może łożysko główki ramy i takie tam.
    > Pomoże ktoś?
    >
    > pees: nie, we Wrocławiu nie ma serwisu Hondy

    Wez na celownik takze Uc. Kilku mieszkancow Wawy i okolic ktorzy wozilo tam
    *ondy. Przed powstaniem Motoristy, oczywiscie.

    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2010-03-05 09:09:07
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
> [...]
    > znają, zawory, przegląd może łożysko główki ramy i takie tam.
    > Pomoże ktoś?
    >
    > pees: nie, we Wrocławiu nie ma serwisu Hondy

    Podmieniam posta gdyz w poprzednim wyszedl poranny belkot. Tresc powinna
    brzmiec:
    Wez na celownik takze Uc. Kilku mieszkancow Wawy i okolic wozilo tam swe

  • 4. Data: 2010-03-05 12:03:53
    Od: donia <d...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-03-05 10:09, Kefir pisze:
> [...]
    > Wez na celownik takze Uc. Kilku mieszkancow Wawy i okolic wozilo tam swe
    > *ondy. Przed powstaniem Motoristy, oczywiscie.

    ale Uć to już mi się dłuższa (czasowo) wycieczka robi.

    --
    pzdrv
    donia i VyFRotka 800

  • 5. Data: 2010-03-05 20:01:06
    Od: Spheare <m...@w...pl>

    On 5 Mar, 12:03, donia <d...@p...onet.pl> wrote:

    > ale Uć to już mi się dłuższa (czasowo) wycieczka robi.
    >
    > --
    > pzdrv
    > donia i VyFRotka 800
    >      =Wrocław=- Ukryj cytowany tekst -
    >
    > - Pokaż cytowany tekst -

    A nie byloby lepiej sie do niemcowni wybrac z vitkiem? Drezno? moze
    Berlin? czasowo moze byc szybciej niz do Uci
    --
    pzdr
    Swidr

  • 6. Data: 2010-03-05 20:50:09
    Od: Kefir <a...@g...com>

    On Mar 5, 9:01 pm, Spheare <m...@w...pl> wrote:

    > A nie byloby lepiej sie do niemcowni wybrac z vitkiem? Drezno? moze
    > Berlin? czasowo moze byc szybciej niz do Uci

    Znajac lekutko Donie, Krakow rzeczywiscie ma w poltorej godziny lecz
    Lodz i Pejsen to podobny czas, zatem Lodz nadal do rozwarzenia, gdyz
    albowiem "Sztol" (tak mowia, nie wiem jak sie pisze bo *ondy w zyciu
    nie mialem) zebral wszelkie mozliwe laury konsumenta, a Polska to
    ciezki kawalek chleba dla serwisow. Ludzie chca coby profesjonalnie i
    po kolezensku, aj ednoczesnie najlepiej za pol darmo i ze swoim
    olejem, klockami, "Ty mi przekuj lancuch a zebatki to ja sobie juz
    siam".
    Uf, ulalo mi sie, dobrze ze bywajac u Demczuka tylko sie przyslu-
    (klejenci) bo bym pare tylkow skopal... No to: pozdowienia dla Michala-
    Aniola, dla Doni za daleko ;)

    --
    Pozdrawiam., Arru / Kef

  • 7. Data: 2010-03-10 19:09:43
    Od: Kwiatek <k...@b...kwiatek.eu.org>

    W dniu 05.03.2010 21:50, Kefir pisze:

> [...]
    > albowiem "Sztol" (tak mowia, nie wiem jak sie pisze bo *ondy w zyciu
    > nie mialem) zebral wszelkie mozliwe laury konsumenta, a Polska to

    Mam odmienne zdanie ...

    Pozdr
    AK
    VTEC '02