  • 1. Data: 2013-03-01 10:22:20
    Temat: Dziś wystawa a tu cisza:)
    Od: grzech <z...@g...com>

    Nikt się nie chwali, że jedzie albo że nie jedzie:)
    Czy to impreza dla tych co jeszcze moto nie posiadają?

    ____
    grzech
    tdm

  • 2. Data: 2013-03-01 10:50:17
    Temat: Re: Dziś wystawa a tu cisza:)
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-03-01 10:22, grzech pisze:
    > Nikt się nie chwali, że jedzie albo że nie jedzie:)
    > Czy to impreza dla tych co jeszcze moto nie posiadają?

    A jaka wystawa?

    --
    MN

  • 3. Data: 2013-03-01 12:20:19
    Od: grzech <z...@g...com>

    > A jaka wystawa?

    a jakaś taka:
    wystawa-motocykli.pl

    ____
    grzech
    tdm

  • 4. Data: 2013-03-01 13:04:56
    Od: Grzegorz Rogala <a...@s...o2.pl>

    W dniu 01-03-2013 12:20, grzech pisze:

    > a jakaś taka:
    > wystawa-motocykli.pl
    Dobrze napisales.. jakas taka.
    Mizeria zeszloroczna przerodzila sie w Outlet Intermotors + nic
    ciekawego na doczepke. Najladniejszych hostess nie bedzie bo nie bedzie
    GrandysDuo wiec po co tam jechac? :)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 5. Data: 2013-03-01 13:12:20
    Od: grzech <z...@g...com>

    >Najladniejszych hostess nie bedzie bo nie bedzie
    > GrandysDuo wiec po co tam jechac? :)

    A tak, kiedyś byłem, to stoisko kawy było najbardziej oblegane
    bo panie tam się prezentowały w ubrankach pomalowanych tylko:)

    ____
    grzech
    tdm

  • 6. Data: 2013-03-01 14:15:35
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-03-01 13:12, grzech pisze:

    > A tak, kiedyś byłem, to stoisko kawy było najbardziej oblegane
    > bo panie tam się prezentowały w ubrankach pomalowanych tylko:)

    Pomalowane ubrania Cie podniecaja ? Bo mnie nie, wole namalowane na
    nagim ciele.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 7. Data: 2013-03-03 01:50:43
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 01.03.2013 grzech <z...@g...com> napisał/a:
    > Nikt się nie chwali, że jedzie albo że nie jedzie:)
    > Czy to impreza dla tych co jeszcze moto nie posiadają?

    Dokładnie, ewentualnie chcą się na szybko przymierzyć do kolejnych
    kilku alternatyw nowego, ale o to tam coraz trudniej.

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 8. Data: 2013-03-03 09:04:34
    Od: Piotr Rezmer <p...@b...pl>

    kakmar pisze:

    > Dokładnie, ewentualnie chcą się na szybko przymierzyć do kolejnych
    > kilku alternatyw nowego, ale o to tam coraz trudniej.

    Kiedyś przy okazji targów (nie pamiętam których) kupiłem w dobrej cenie
    buty Daytona Non Stop GTX (chyba 570 zł) - sklep Moto-Mania z Wesołej.
    Dziś podobne kosztują koło 1kpln.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2013-03-09 11:33:43
    Od: frulik <f...@i...pl>

    W dniu 2013-03-01 10:22, grzech pisze:
    > Nikt się nie chwali, że jedzie albo że nie jedzie:)
    > Czy to impreza dla tych co jeszcze moto nie posiadają?

    Cisza, bo wszyscy na wystawie :)