  • 1. Data: 2013-02-28 01:12:33
    Temat: Witalski ;)
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

    Czołem, kłaniam się, jestem tu nowy :)

    Niektórzy mogą kojarzyć mnie z pl.misc.samochody, pl.regionalne.krakow i
    sporadycznie z pręga. Ogólnie mało piszę ostatnio na newsy, ale zakup
    "nowego" moto skłonił mnie do zainicjowania aktywności na tej jakże
    zacnej grupie :) Kim jestem - można wyczytać z sygnaturki, chętnie
    poznam innych maniaków dwóch kółek (czy na tej grupie jest jakaś
    tradycja spotów, jak onegdaj na PMS?)

    Generalnie moje zaangażowanie w motocyklizm jest jeszcze dość świeże,
    ale intensywne. Wszystko było "po bożemu" - w 2011 prawko, potem
    kompletowanie betów i w 2012 motocykl - GS 500 :) Jak to mówił mój
    serdeczny kumpel, mechanik motocyklowy - "Nie żenisz się z tym. Masz się
    nauczyć jeździć. Wyjebiesz się kilka razy, nabierzesz pokory i będzie
    już tylko lepiej. Rób jak najwięcej kilometrów." Cóż, postanowiłem się
    zastosować i robiłem. W 8 miesięcy 11 tys. km. Gienek był ze mną nad
    morzem, w Bieszczadach i jeszcze paru innych odległych miejscach. Moto
    pierońsko niewygodne w długich trasach i nie do końca "zdanżało" ze
    swoimi 47 kucami, ale nie licząc historii typu rozładowane aku - nigdy
    mnie nie zawiodło. Gleby były dwie (niegroźne) i do następnego
    właściciela Suzi poszło z wgiętym zbiornikiem.

    I tu pojawia się powód mojego podjarania w ostatnich dniach ;) Otóż po
    intensywnych konsultacjach internetowych i za namową w/w kumpla
    zanabyłem drogą kupna Hondę VFR 750, rocznik '96. ViFi (sprowadzona z
    Belgii) prezentowała ogólnie niezły stan (choć po plastikach było widać,
    że "nasi tu byli", ale rama prosta, zostawia jeden ślad :P). Interwencji
    wymagały w pierwszej kolejności przednie hamulce, a zwłaszcza zapieczone
    do granic możliwości tłoczki. Finanse póki co nie pozwoliły na wymianę
    już dość dojechanych tarcz (500 za tarczę? WTF!? I to podobno jest
    tanio...) i klocków, ale na to wkrótce przyjdzie czas.

    Ogólnie dla mnie kosmos :) Dzisiaj robiłem wszystkie formalności
    (rejestracja, ubezpieczenie, przegląd) - zrobiłem 50 km i banan mi z
    mordy nie schodzi :) Jeszcze chwilę potrwa, zanim się go "nauczę", więc
    staram się podchodzić z respektem. W weekend majowy Bieszczady w planach
    - trzeba opanować sprzęta jak najlepiej, coby podnóżki przycierać na
    winklach :P

    Na koniec mojego nudnawego wywodu małe ogłoszenie parafialne: poszukuję
    stelaża na kufer tylny do VFRki. Ktokolwiek widział? Ktokolwiek wie?

    Pozdrawiam i do zobaczenia na drodze :)

    --
    # Staszek Sosenko - Cesarsko-Królewskie Miasto Kraków #
    # 4 kółka: '96 Citroen ZX 1.4 #

  • 2. Data: 2013-02-28 09:41:04
    Temat: Re: Witalski ;)
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 28 Feb 2013 01:12:33 +0100) ktos podajacy sie za Staszek Sosenko
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > Czołem, kłaniam się, jestem tu nowy :)

    Czesc :)

> [...]
    > już dość dojechanych tarcz (500 za tarczę? WTF!? I to podobno jest
    > tanio...) i klocków, ale na to wkrótce przyjdzie czas.

    Zobacz te tarcze:
    http://owiewki24.pl/pl/p/HONDA-CBR-600-900-GL-VFR-XL
    -PRZOD/305
    Zdaje się, że Tytus w swojej VTR testował tego producenta i był
    zadowolony.

    > Na koniec mojego nudnawego wywodu małe ogłoszenie parafialne: poszukuję
    > stelaża na kufer tylny do VFRki. Ktokolwiek widział? Ktokolwiek wie?

    Poszukaj Wingracka od Givi.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 3. Data: 2013-02-28 10:13:23
    Od: zbigi <z...@w...pl>

    Staszek Sosenko napisał(a):
    > Czołem, kłaniam się, jestem tu nowy :)

    Witojcież! ;)

    > (czy na tej grupie jest jakaś
    > tradycja spotów, jak onegdaj na PMS?)

    Trawertynując tekst z Testosteronu "Szkoda życia na spoty" ;)

    > zanabyłem drogą kupna Hondę VFR 750, rocznik '96. ViFi (sprowadzona z

    Gratuliren! ;)
    --
    zbigi i stopka zastępcza

  • 4. Data: 2013-02-28 11:19:05
    Od: J_K_K <j...@i...fm>

    W dniu 2013-02-28 09:41, Piotr Klimek pisze:

    > http://owiewki24.pl/pl/p/HONDA-CBR-600-900-GL-VFR-XL
    -PRZOD/305

    Bardziej konwencjonalne konstrukcje, faktycznie koło 500:
    http://www.nokaut.pl/pozostale-akcesoria-motocyklowe
    /tarcza-hamulcowa-lucas-mst205-przednia-276mm-sztywn
    a-do-honda-cbr-600-f-vigor-fx-650-cbx-750-f-vfr-750-
    f-xlv-750-r-pacific.html

    Ew. troszkę taniej na a-gro, ale mniej znanych marek

    --

    Pzdr

    J_K_K

  • 5. Data: 2013-02-28 12:09:47
    Od: Kamil Nowak 'Amil' <t...@r...pl>

    Staszek Sosenko napisał(a):
    > zrobiłem 50 km i banan mi z
    > mordy nie schodzi :)

    Zejdzie Ci na stacji benzynowej :) Chcialem stara VFR ale sie wyleczylem
    slyszac ile to chleje :)

    --
    Kamil Nowak 'Amil'
    rocker's not dead

  • 6. Data: 2013-02-28 16:41:48
    Od: "marvin" <m...@w...pl>

    Uzytkownik "Staszek Sosenko" napisal w wiadomosci...

    > czy na tej grupie jest jakaś tradycja spotów, jak onegdaj na PMS?

    Skoro ta wiosna juz nadchodzi to mozna by cos pomyslec. Wyglada ze
    przynajmniej dwoch na spota by bylo :)

    Pozdrawiam
    marvin
    tdm900

  • 7. Data: 2013-02-28 18:12:40
    Od: Ivam <f...@W...fm>

> [...]
    -PRZOD/305
    > Zdaje się, że Tytus w swojej VTR testował tego producenta i był

    Też mam (ale we FZS'ie). Potwierdzam, że są ok.

    --
    pzdr:
    Ivam

    scigacz.pl - Pierwszy Motocyklowy Portal dla Upośledzonych Umysłowo

  • 8. Data: 2013-03-01 11:03:55
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-02-28, Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl> wrote:

> [...]
    -PRZOD/305
    > Zdaje się, że Tytus w swojej VTR testował tego producenta i był

    I ja w Zygzaku od poltora roku testuje, po ponad 30kkm ubylo ich 0,5mm na
    sinterowych klockach. Na poczatku troche bija bo nity sa ciasno spasowane
    ale poznie jest OK.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 9. Data: 2013-03-01 13:00:00
    Od: Viking <v...@n...pl>

    > Zejdzie Ci na stacji benzynowej :) Chcialem stara VFR ale sie wyleczylem
    > slyszac ile to chleje :)

    Ile? jak pycisz to bierze,jak nie przekraczasz w trasie 180km/h to na
    baku ze 200km przelecisz.

    Ja żałuje ze moją pchnąłem ze stelażem od Magica. Pogadaj o stelażu z
    Magicem może coś gdzieś jeszcze ma?

    --
    z Komsomolskim "Czuwaj" :)
    Tomek

  • 10. Data: 2013-03-01 21:22:35
    Od: Staszek Sosenko <s...@...sigu>

    W dniu 2013-03-01 11:03, AZ pisze:

> [...]
    > sinterowych klockach. Na poczatku troche bija bo nity sa ciasno spasowane

    Hmm, skoro opinie pozytywne, to rozważę. Ale po przyszłej wypłacie ;)