  • 1. Data: 2013-02-27 15:46:04
    Temat: pierwszy motocykl
    Od: matsy92 <matsy92@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam mam zamiar zakupić motocykl po hondzie cbr 125R i skuterze yamaha
    majesty 250 mam do dyspozycji kwotę 10 000 tys co polecacie jako pierwszy
    wybór moją propozycja jest suzuki bandit 600 jeżeli są jakieś lepsze to
    proszę o podanie jakie są to motocykle dziękuję

  • 2. Data: 2013-02-27 16:41:14
    Temat: Re: pierwszy motocykl
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-02-27 15:46, matsy92 pisze:
    > Witam mam zamiar zakupić motocykl po hondzie cbr 125R i skuterze yamaha
    > majesty 250 mam do dyspozycji kwotę 10 000 tys co polecacie jako
    > pierwszy wybór moją propozycja jest suzuki bandit 600

    Niezły wybór. Rozejrzyj się też za xj600/xj6 albo er-6. Powinieneś sobie
    poradzić.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2013-02-27 16:53:56
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

> [...]
    > pierwszy wybór moją propozycja jest suzuki bandit 600 jeżeli są jakieś
    > lepsze to proszę o podanie jakie są to motocykle dziękuję

    pole cammot ocyklktor ycisiespo do badz iesiectysi ecytok wotaktorap o
    zw alas iero zejrz ecwspo rejgamiem otocy kli

    *Jak się czytało? Twoje niewiele lepiej.

    --
    MN

  • 4. Data: 2013-02-27 20:44:07
    Od: "Baczek" <b...@k...pl>

    > Witam mam zamiar zakupić motocykl po hondzie cbr 125R i skuterze yamaha
    > majesty 250 mam do dyspozycji kwotę 10 000 tys co polecacie jako pierwszy

    Czy kwota którą posiadasz jest w PLN?

  • 5. Data: 2013-02-27 21:06:14
    Od: matsy92 <matsy92@_NOSPAM_gmail.com>

    tak jest to w złotówkach

  • 6. Data: 2013-02-27 21:07:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-02-27 16:41, Magic pisze:

    > Niezły wybór. Rozejrzyj się też za xj600/xj6 albo er-6. Powinieneś sobie
    > poradzić.

    gosc ma w kieszeni 10 milionow a Ty mu doradzasz stare klunkry ?

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 7. Data: 2013-02-27 21:12:35
    Od: matsy92 <matsy92@_NOSPAM_gmail.com>

    Marcin N napisal

    > pole cammot ocyklktor ycisiespo do badz iesiectysi ecytok wotaktorap o
    > zw alas iero zejrz ecwspo rejgamiem otocy kli

    > *Jak się czytało? Twoje niewiele lepiej

    Nie zniżę się do twojego poziomu i nie będę się wypowiadał na ten temat

  • 8. Data: 2013-02-27 22:48:00
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2013-02-27 21:06, matsy92 pisze:
    > tak jest to w złotówkach

    masz dziesiec milionow na motocykl i pytasz o porade ? Kup sobie
    wszystkie jakie Ci sie podobaja !

  • 9. Data: 2013-03-01 09:59:19
    Od: g...@g...com

    W dniu środa, 27 lutego 2013 22:48:00 UTC+1 użytkownik Kuczu napisał:

    > masz dziesiec milionow na motocykl i pytasz o porade ? Kup sobie
    >
    > wszystkie jakie Ci sie podobaja !

    On chce jeden, ten najlepszy. Nie mozesz po prostu mu powiedziec, ktory to?

    --
    zdrowka
    amos

  • 10. Data: 2013-03-01 10:01:46
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Fri, 1 Mar 2013 00:59:19 -0800 (PST)) ktos podajacy sie za g...@g...com
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    > On chce jeden, ten najlepszy. Nie mozesz po prostu mu powiedziec, ktory to?

    Ducati Panigale - to przecież oczywiste!

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/