  • 1. Data: 2013-02-27 16:26:24
    Temat: Przesiadka na Szliferke
    Od: arekfz6n <lorexyy@_NOSPAM_gmail.com>

    Witam mam pytanie odnośnie zakupu motocykla, obecnie posiadam Yamaha Fz6n
    jeżdże nią 2 sezony i chciał bym przesiąść sie na coś sportowego tylko nie
    wiem czy optymalnym wyborem był by zakup motocykla o pojemnośći 600 czy
    1000?
    Jaki motocykl polecalibyście interesuje mnie motocykl do 15 tys i nie
    starszy niż 2000r chodzi mi o to aby sie na nim przyjemnie jezdziło.

  • 2. Data: 2013-02-27 16:43:05
    Temat: Re: Przesiadka na Szliferke
    Od: Magic <m...@w...pl>

    W dniu 2013-02-27 16:26, arekfz6n pisze:
> [...]
    > Fz6n jeżdże nią 2 sezony i chciał bym przesiąść sie na coś sportowego
    > tylko nie wiem czy optymalnym wyborem był by zakup motocykla o

    600, i tak będzie dzidował, a nie zmęczy Cię tak jak litr.

    > Jaki motocykl polecalibyście interesuje mnie motocykl do 15 tys i nie
    > starszy niż 2000r chodzi mi o to aby sie na nim przyjemnie jezdziło.

    cbr600, ale powinieneś się przymierzyć też do r6, gsxr600 i zx-6. Każdy
    jest trochę inny.

    --
    Pozdrawiam - Maciek, ely50/ts150/srx250.
    weFAQ&v=qvj

  • 3. Data: 2013-03-03 02:05:47
    Od: kakmar <k...@g...com>

    Dnia 27.02.2013 arekfz6n <lorexyy@_NOSPAM_gmail.com> napisał/a:
    > Witam mam pytanie odnośnie zakupu motocykla, obecnie posiadam Yamaha Fz6n
    > jeżdże nią 2 sezony i chciał bym przesiąść sie na coś sportowego tylko nie

    Latasz na torze? Jeśli tak, to byś nie pytał ;), jak nie to wybierz ten
    na którym Ci najwygodniej, o ile w ogóle jeździsz, jeśli tylko do lansu,
    to taki który zrobi największe wrażenie na koleżankach, czy kolegach.

    > wiem czy optymalnym wyborem był by zakup motocykla o pojemnośći 600 czy
    > 1000?

    Zawsze możesz nakleić na 600, 1300turbo/TDI, w zależności od potrzeb.

    > Jaki motocykl polecalibyście interesuje mnie motocykl do 15 tys i nie
    > starszy niż 2000r chodzi mi o to aby sie na nim przyjemnie jezdziło

    No właśnie. Mnie się przyjemnie jeździ na ......., a tobie?

    --
    kakmaratgmaildotcom

  • 4. Data: 2013-03-04 15:31:56
    Od: arekfz6n <lorexyy@_NOSPAM_gmail.com>

    kakmar napisal

> [...]

    > Zawsze możesz nakleić na 600, 1300turbo/TDI, w zależności od potrzeb.

    > No właśnie. Mnie się przyjemnie jeździ na ......., a tobie?

    Dzięki wielkie za odpowiedz:)
    Czytając twoja wypowiedz wybór padł na rower tylko nie wiem czy na
    pompowtrysku czy na bezpośrednim choć druga opcja jest lepsza więcej kuni
    będzie miało jak zamontuje LPG. A gdzie takie naklejki kupiłeś na swój
    imponujący koleżankom tuning 1300turbo/TDI bo bym sobie też taki kupił i
    nakleił na ramie jeśli znajdę trochę wolnego miejsca bo ledy gdzieś muszę
    umieścić może doradzisz mi jak to wszystko rozmieścić? :D A tak bez jaj
    wybór padł na Honde CBR600rr
    Pozdro życze udanego sezonu lewa :)