  • 11. Data: 2012-09-20 11:59:46
    Temat: Re: Dziwne zachowanie hamulca
    Od: grzech <z...@g...com>

    > Proszę o odpowiedź

    To Ci odpowiedzieli:)))
    Tu nikt takich rzeczy nie wie bo nie jeździmy na luzie, wszyscy spięci
    i naburmuszeni:)
    Nad średnicą to się nie zastanawiaj tylko pędź na tym luzie do
    mechanika,
    ten Ci skutecznie usunie zaobserwowany objaw:)

    ____
    grzech
    626

  • 12. Data: 2012-09-20 12:09:48
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Jacus1Rex w
    bx.googlegroups.com>:

    > Mam problem. Zdarza się, że w trakcie hamowania wciskając kilkakrotnie
    > w krótkim odcinku czasu (np. raz za razem) hamulec po którymś razem
    > pedał twardnieje i hamowanie staje się mało skuteczne. Taki objaw
    > zaobserwowałem na jeździe na tzw. luzie.
    > Czy może to być wężyk podciśnienia serwa?

    To objaw braku pary.

    > Jaka jest średnica tego wężyka?

    Ja bym zmierzył obwód uda...

    --
    'Tom N'

  • 13. Data: 2012-09-20 12:41:38
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "4CX250" <t...@p...ornet.pl> napisał

    > Słusznie.
    > Doucz się

    Następny co nie zna znaczenia słowa forum?

    Marek

  • 14. Data: 2012-09-20 12:45:54
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    http://de.wikipedia.org/wiki/Internetforum

  • 15. Data: 2012-09-20 13:04:48
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "Jacus1Rex" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    x.googlegroups.com...
    Witam. Jestem na forum nowym, choć od dłuższego czasu śledzę uważnie
    Wasze uwagi, rady i spostrzeżenia.
[...]

    Wszystko zależy jak często jest to "raz za razem". Jeśli nie ma przerw
    pomiędzy naciśnięciami hamulca, to ten objaw może być prawidłowy. Pompa
    podciśnienia albo kolektor dolotowy nie nadąża z "produkcją" podciśnienia.

    Jeśli przerwy pomiędzy hamowaniami są po kilka sekund, to może to świadczyć
    o nieszczelności wężyka, zaworka, membrany w serwie, uszkodzeniu pompy
    podciśnienia (jeśli to diesel).

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 16. Data: 2012-09-20 13:24:48
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    4CX250 nabazgrał(a):

    > Użytkownik "Hinek" <h...@a...pl.invalid> napisał w wiadomości
    > http://de.wikipedia.org/wiki/Internetforum

    Mailinglisten [Bearbeiten]
    -> Hauptartikel: Mailingliste
    Mailinglisten funktionieren ähnlich wie das Usenet. Als Benutzer muss man
    sich zuerst bei einer Mailingliste anmelden, um die dort verbreiteten
    Nachrichten zu erhalten oder um selbst Nachrichten an die Teilnehmer der
    Liste schicken zu dürfen. Nachrichten, die an die Mailingliste geschickt
    werden, werden an alle, die in der Liste eingeschrieben sind,
    weitergeleitet.

    Ucz się języków skoro coś juz wklejasz ...

  • 17. Data: 2012-09-20 13:54:54
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    Użytkownik "Chris" <c...@s...pl> napierdolił głupot w wiadomości

> [...]
    > werden, werden an alle, die in der Liste eingeschrieben sind,
    > weitergeleitet.
    >

    > Ucz się języków skoro coś juz wklejasz ...

    Ty się lepiej naucz. W przeciwieństwie do ciebie nie używam translatora do
    tłumaczenia tekstów.

    Arten von Internetforen (Rodzaje forów internetowych)
    Usenet
    Mailinglisten
    Telnet-Forum
    Webforum

  • 18. Data: 2012-09-20 20:13:35
    Od: tÎż

    Jacus1Rex wrote:

> [...]
    > twardnieje i hamowanie staje się mało skuteczne. Taki objaw
    > zaobserwowałem na jeździe na tzw. luzie.

    Zacznij od odpowietrzenia układu.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 19. Data: 2012-09-21 13:08:38