  • 1. Data: 2009-06-12 21:14:19
    Temat: Dziwny charset
    Od: Schwarz <s...@c...pl>

    Witam,

    mam mały problem z strona kodową tekstów w bazie danych, do tej pory wszystko
    miałem w UTF-8 niestety ktoś w interfejsie WordPress-a uruchomił automatyczną
    aktualizację (2.7->2.8) efektem tego jest brak polskich znaków, problem jest
    w bazie danych bo wszystkie tabele są utf8_general_ci a zamiast polskich
    znaków mam krzaki. Próbowałem to męczyć iconv-ertem latin1->utf-8
    ISO_8859-2->utf-8 ale nic to nie dało. Próbowałem też programami dającymi
    możliwość wizualnego rozpoznania ale niestety żadne kodowanie nie wyświetla
    tych znaków poprawnie.

    Tu jest próbka krzaków: http://nasa.one.pl/abc.sql.gz

    Bardzo proszę o pomoc.
    --
    Schwarz . Gentoo @gmail.com

  • 2. Data: 2009-06-12 23:46:18
    Temat: Re: Dziwny charset
    Od: "Ys" <n...@b...mnie.spam.moze.zalac.sorki>

    Użytkownik "Schwarz" <s...@c...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > ISO_8859-2->utf-8 ale nic to nie dało. Próbowałem też programami dającymi
    > możliwość wizualnego rozpoznania ale niestety żadne kodowanie nie

    sprobuj dac: mysql_query('set names latin1;'); zaraz po
    mysql_select_db('nasnsnsn');