  • 1. Data: 2009-10-13 11:50:17
    Temat: Dziwny problem z połączeniem sieciowym
    Od: Dplus <x...@g...com>

    Po dzisiejszym włączeniu komputera nie mogę się połączyć z routerem -
    jest nietypowe zachowanie - co chwila pojawia mi się pobieranie
    adresu
    sieciowego po czym komunikat "kabel sieciowy jest odłączony" - i tak
    co chwila przeskakuje z jednego na drugie.

    Płyta ASROCK A790GMH, karta zintgegrowana, realtek.

    Podłączałem router drugim kablem - to samo. Router do laptopa -
    działa. W logu zdarzeń przy okazji utracenia połączenia jest
    komunikat
    "System wykrył, że karta sieciowa Realtek...PCI-E Gigabit Ethernet
    NIC
    została podłączona do sieci i ma zainicjowane normalne działanie na
    karcie sieciowej."

    Czy karta sieciowa sobie padła? Nic niezwykłego z nią ostatnio nie
    robiłem :/
    Będę bardzo wdzięczny za pomoc...

  • 2. Data: 2009-10-15 10:49:09
    Temat: Re: Dziwny problem z połączeniem sieciowym
    Od: "Doxent" <d...@g...pl>

    >Czy karta sieciowa sobie padła? Nic niezwykłego z nią ostatnio nie
    >robiłem :/
    >Będę bardzo wdzięczny za pomoc...

    ostatnio podobny efekt miałem u gościa który podłapał jakieś świństwo z
    internetu. Pomogło czyszczenie systemu (hijackthis, autoruns) oraz naprawa
    winsocka
    http://cybertrash.pl/images/tata/LspFix%20i%20WinSoc
    kFix.html

  • 3. Data: 2009-10-15 12:22:57
    Od: Tomaszek <t...@j...pl>

    Dplus pisze:
    > Czy karta sieciowa sobie padła? Nic niezwykłego z nią ostatnio nie
    > robiłem :/
    > Będę bardzo wdzięczny za pomoc...

    Wygląda raczej na problem programowy. Zapuść jakiegoś Linux'a live CD i
    zobacz czy na tym będziesz miał net. Większość dystrybucji powinna bez
    żadnych kombinacji wykryć Twoją kartę sieciową. Na 75% będzie wszystko
    dobrze i sieć ruszy;)
    | Ten post to moja prywatna opinia - nie musisz się z nią zgadzać. |
    | Nie należę do żadnej partii politycznej |
    \----------| e-mail: d...@g...com |----------/

  • 4. Data: 2009-10-15 17:49:52
    Od: Radosław Sokół <r...@m...com.pl>

    Dplus pisze:
> [...]
    > sieciowego po czym komunikat "kabel sieciowy jest odłączony" - i tak
    > co chwila przeskakuje z jednego na drugie.

    Czy po wymuszeniu wolniejszego trybu transmisji (na przykład
    10 Mbps half-duplex) też się tak dzieje, czy sytuacja się
    uspokaja?

    Czy kabel jest zarabiany samodzielnie, czy też jest fabrycz-
    nie zarobionym patch-cordem?

    """""""|
    | | Politechnika Śląska |