  • 1. Data: 2016-01-14 15:18:27
    Temat: Dźwig
    Od: Marek <f...@f...com>

    A myślałem, że takie rzeczy tylko w Rosji albo w Chinach:

    http://www.tvn24.pl/gdansk-dzwig-przewrocil-sie-na-b
    udowany-statek,610629,s.html

    --
    Marek

  • 2. Data: 2016-01-14 16:06:24
    Temat: Re: Dźwig
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 stycznia 2016 15:18:31 UTC+1 użytkownik Marek napisał:
    > A myślałem, że takie rzeczy tylko w Rosji albo w Chinach:
    >
    > http://www.tvn24.pl/gdansk-dzwig-przewrocil-sie-na-b
    udowany-statek,610629,s.html

    Ostatnio to bardziej w Holandii, jeden się oświadczał i spadł, drudzy chcieli most
    zwodzony budować, a rozwalili sklep.

  • 3. Data: 2016-01-14 16:40:56
    Od: bartekltg <b...@g...com>

    On 14.01.2016 16:06, Konrad Anikiel wrote:

    udowany-statek,610629,s.html

    > Ostatnio to bardziej w Holandii, jeden się oświadczał i spadł, drudzy chcieli most
    zwodzony budować, a rozwalili sklep.

    Szukałem tego nie nie mogłem znaleźć. Pomyliło mi się z Belgią
    i znalazłem jedynie informacje o dwóch zabitych, bo się koszyk
    z dźwigu do "wymiany żarówek" urwał.

    pzdr
    bartekltg

  • 4. Data: 2016-01-14 17:22:27
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 14 stycznia 2016 16:40:57 UTC+1 użytkownik bartekltg napisał:

    most zwodzony budować, a rozwalili sklep.

    > Szukałem tego nie nie mogłem znaleźć. Pomyliło mi się z Belgią
    > i znalazłem jedynie informacje o dwóch zabitych, bo się koszyk
    > z dźwigu do "wymiany żarówek" urwał.

    Parę dni temu wyszedłem wieczorem do sklepu, praktycznie za rogiem. Patrzę, co to za
    cudo: na środu ulicy (w Kopenhadze lampy wiszą na linkach nad środkiem ulicy) stoi
    podnośnik do wymiany żarówek, kosz w górze, ale nikogo tam nie ma. Nie ma nikogo z
    obsługi, tak po prostu zleźli jakoś z góry, porzucili i poszli. Ciemno (no bo żarówka
    spalona, w tej sprawie właśnie tam przyjechali), nie postawili żadego trójkąta czy
    pachołka, podnośnik oczywiście bez świateł. Luzik. Nobliści tam nie pracują przecież
    :-)

  • 5. Data: 2016-01-14 18:02:29
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

> [...]
    >spalona, w tej sprawie właśnie tam przyjechali), nie postawili żadego
    >trójkąta czy pachołka, podnośnik oczywiście bez świateł. Luzik.

    Dunczycy pracuja do 16:00, czy przetarg wygrala firma z Polski ?

    http://www.gazetakrakowska.pl/artykul/390099,wroclaw
    -zolty-podnosnik-tajemnica-zaulka,id,t.html

    http://www.gazetawroclawska.pl/artykul/390988,wrocla
    w-znalazl-sie-wlasciciel-tajemniczego-podnosnika,id,
    t.html

    O ile dobrze kojarze, to ostatniej nocy nie przestawili go do
    spokojnego zaulka, tylko zostawili na ruchliwej ulicy i stad
    przyspieszenie ... a moze tylko nie chcialo im sie pchac, skoro i tak
    przyjedzie zaraz laweta ...

    J.