  • 1. Data: 2009-04-26 15:48:59
    Temat: Nowy POP i 29gr za min?
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Czy to oznacza ze abonenci nowego popa (bo takiego mam) nadal miec beda 80gr
    za min?
    Czy trzeba przejsc na inna taryfe......orange go ....itp?
    Sprawdzalem wlasnie i za 40sek zaplacilem 53 gr:(

    --

    j...@p...pl gg: 207344
    http://picasaweb.google.pl/Jacek23333

  • 2. Data: 2009-04-26 15:58:38
    Temat: Re: Nowy POP i 29gr za min?
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "Jacek23" napisal:

    > Sprawdzalem wlasnie i za 40sek zaplacilem 53 gr:(

    A do jakiej sieci dzwoniles?

    JoteR

  • 3. Data: 2009-04-26 16:00:54
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    > A do jakiej sieci dzwoniles?

    Do Nowego POPA

  • 4. Data: 2009-04-26 16:09:48
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Juz znalazlem, w nowym popie niema taniej, jest nadal 80gr. za min.
    dopiero od orange pop jest taniej, ciekawe czym te taryfy sie roznia tz.
    NOWY POP i ORANGE POP bo nie widze roznic poza nazwa......i poza ta oplata
    za minute.
    Moze ktos wie?

  • 5. Data: 2009-04-27 09:03:19
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Jacek23 pisze:
> [...]
    > dopiero od orange pop jest taniej, ciekawe czym te taryfy sie roznia tz.
    > NOWY POP i ORANGE POP bo nie widze roznic poza nazwa......i poza ta

    Może właśnie tym, że to INNA taryfa? "Nowy POP" to taryfa jeszcze z
    czasów Idei. Niższe stawki obowiązują tylko w dwóch ofertach (taryfach):
    "Orange POP" i "Nowe Orange Go". Migracja do tych taryf jest bezpłatna
    (nie licząc opłaty za SMSa wewnątrzsieciowego, chyba że zmigrujesz w
    orange on-line). Jedyną zaletą Nowego POPa nad Orange POP jest koszt
    SMSa międzynarodowego (20gr vs. 61gr). W Orange POP masz dodatkowo
    pakiet Multipop: płacąc 6zł dostajesz 30 minut do Orange i stacjonarnych
    wymiennych na 600 SMSów do sieci lub 125 MMSów (w Nowym POP trzeba kupić
    dwa osobne pakiety: minut i tanich SMSów, za każdy płacąc 6zł). Jest też
    pakiet POPZona: płacisz 6zł/miesiąc, do innych użytkowników POP (ale
    tylko POP, a nie całe Orange) dzwonisz za 10gr/min. Dodatkowo Ty i 3: za
    6zł/miesiąc możesz dzwonić to trzech numerów w sieci lub stacjonarnych
    po 3gr/min.

    Marek

  • 6. Data: 2009-04-27 13:59:25
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    > dzwonisz za 10gr/min. Dodatkowo Ty i 3: za 6zł/miesiąc możesz dzwonić
    > to trzech numerów w sieci lub stacjonarnych po 3gr/min.

    Halo, sam bym przejzal ta oferte ale juz mnie krew zalewa, jakas tabelka by sie
    przydala z porownaniem tego szajsu.

    W Nowym POP mowisz ze jest usluga, ktorej aktywacja to koszt 6zl, polegajaca na
    taryfikacji po 3gr do 3 wybranych numerow z calego orange tak?

    Jestem w Oragne GO i mam opcje/usluge ktorej aktywacja to 5zl i wtedy mam 5gr
    /min ale tylko do jednego numeru.

    A tu mam za 6zl juz odrazu 3 numery bardzo tanie? A inne numery z orange i inne
    sieci - 29groszy/minuta. Tak? :))

    To by sie mi oplacalo ale jeszcze jedno pytanie - czy w Nowym POP sa pakiety
    orange free i orange mail (5zl za 5MB i 10zl za 20MB) na tanszy internet
    liczony ryczaltowo?

  • 7. Data: 2009-04-27 14:10:06
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    Papkin pisze:

    > Halo, sam bym przejzal ta oferte ale juz mnie krew zalewa, jakas tabelka
    > by sie przydala z porownaniem tego szajsu.

    Na orange.pl wszystko jest. W sekcjach "promocje".

    > W Nowym POP mowisz ze jest usluga, ktorej aktywacja to koszt 6zl,
    > polegajaca na taryfikacji po 3gr do 3 wybranych numerow z calego orange
    > tak?

    Nie w Nowym POP (który tylko nazywa się NOWY, bo jest stary), a w Orange
    POP, trzy wybrane numery z Orange LUB stacjonarne, reszta się zgadza.

    > A tu mam za 6zl juz odrazu 3 numery bardzo tanie? A inne numery z orange
    > i inne sieci - 29groszy/minuta. Tak? :))

    Inne sieci (oprócz Play i Cyfrowego Polsatu) 29gr, ale do innych w
    Orange i stacjonarnych możesz dzwonić po 20gr za minutę - pakiet
    Multipop łączy się z Trzy i ja.

    > To by sie mi oplacalo ale jeszcze jedno pytanie - czy w Nowym POP sa
    > pakiety orange free i orange mail (5zl za 5MB i 10zl za 20MB) na tanszy
    > internet liczony ryczaltowo?

    Pakiety na internet są identyczne jak w Nowym Orange Go - ale w Orange
    POP (nie Nowy POP).

    Migracja: SMS o treści OPOP na numer 1112. W cenie SMSa.

    Marek

  • 8. Data: 2009-04-27 18:48:29
    Od: ToMasz <t...@g...pl>

    sensownie jest tak: sms: "pakiet->391" koszt 6zł/30 dni. zerować
    licznik, terminarz za 29 dni: doładuj pakiet.
    na liczniku sprawdzasz mniejwiecej ile masz jeszcze do wygadania na
    orange /stacjonarne. Terminarz przypomni Ci że jutro sie skończy pakiet.
    jak go całego nei wygadałeś, to kup następny, wtedy _suma_ pakietów
    bedzie do wykorzystania przez 30 dni.

> [...]
    > Multipop łączy się z Trzy i ja.

    > Pakiety na internet są identyczne jak w Nowym Orange Go - ale w Orange
    i znowu radze użyć terminarza. ja tak "pykam" po 5zł/30 dni, za to mam
    internet non stop. (resztki pakietów przechodzą jak narazie w
    nieskończoność) Nadwyżki (czyli to co pozostawało z kilkunastu pakietów)
    zużyje jak wyjade na urlop :)

  • 9. Data: 2009-04-28 15:28:13
    Od: "Skylla" <s...@n...op.pl>

    Wszystko ładnie, ale cena smsa do wszystkich sieci jest absuradalna (równa
    prawie min rozmowy).