  • 1. Data: 2009-03-18 21:46:57
    Temat: E63 v E66
    Od: "adam" <a...@p...onet.pl>

    Witam
    Obecnie posiadam Nokie e51 jednak chcialbym jakis telefon z wiekszym
    wyswietlaczem.
    Zastanwiam sie nad e63 lub e66 (cena dosyc wysoka). Czy mozecie przedstawic
    jakies roznice, oczywiscie poza klawiatura.
    Dzieki, pozdrawiam
    Adam

  • 2. Data: 2009-03-19 08:50:27
    Temat: Re: E63 v E66
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska>

    adam pisze:

    > Zastanwiam sie nad e63 lub e66 (cena dosyc wysoka). Czy mozecie przedstawic
    > jakies roznice, oczywiscie poza klawiatura.

    Spośród tych dwóch wybrałbym E71 ;-) Ale oczywiście jest jeszcze droższy
    od tamtych dwóch.

    Zalety E63 wobec E66:
    - klawiatura QWERTY
    - ekran w położeniu landscape (ale kto co lubi)
    - zwarta obudowa (a nie slider - też kwestia preferencji)
    - lepsza bateria (1500 mAh zamiast 1000mAh)
    - złącze słuchawek: jack 3,5mm (standardowe)

    Zalety E66 wobec E63:
    - GPS
    - szybka transmisja danych HSDPA
    - druga kamera do wideorozmów
    - akcelerometr
    - IrDA
    - solidna obudowa z metalowymi wstawkami (a całość z plastiku jak E66)

    E71 od E66 różni się: klawiaturą/obudową/baterią (takie jak w E63) i
    brakiem akcelerometru.

    Marek

  • 3. Data: 2009-03-19 09:04:04
    Od: "Michal" <b...@o...pl>

> [...]
    > - zwarta obudowa (a nie slider - też kwestia preferencji)
    > - lepsza bateria (1500 mAh zamiast 1000mAh)
    > - złącze słuchawek: jack 3,5mm (standardowe)

    bateria w E71/E63 wieksza ale trzsyma niej wiecej tyle samo co w E51
    zalezy ile i jak korzystasz...

    jezeli nie zalezy ci na eleganckiej obudowie i gpsie
    to E63 wydaje sie byc dobrym wyborem....

    ja przesiadlem sie z E51 na E71 i jestem zachwycony :-)

  • 4. Data: 2009-03-19 19:43:43
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "Michal" <b...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > to E63 wydaje sie byc dobrym wyborem....
    >
    > ja przesiadlem sie z E51 na E71 i jestem zachwycony :-)

    Tez jestem szczesliwym posiadaczem E71 od paru dni. Super wykonanie, ekran w
    pozycji bardziej naturalnej jak dla mnie. Super klawiatura, super szybki
    telefon. Trudno troche przyzwyczaic sie do szerokosci telefonu po bananie
    E50, ale telefon naprawde super. Nie wiem jaka jest E63 w dotyku, ale
    wlasnie dla klawiatury i wyswietlacza zrezygnowalem z E66. Klawiatura qwerty
    to naprawde super rzecz.

    Pozdro.. TK

    Pozdro.. TK