  • 1. Data: 2009-03-18 23:54:56
    Temat: Nagrywanie rozmówcy .
    Od: "Boch" <n...@n...pl>

    Potrzebuję jakis program , który będzie nagrywał mnie i mojego rozmówcę -
    nie powiem , że nie zalezy mi na czasie i potrzebuję go na wczoraj .?
    Telefon to nokia e51 , sieć PLAY .

    Pozdrawiamm i z góry dziekuje .
    Boch

  • 2. Data: 2009-03-19 00:15:34
    Temat: Re: Nagrywanie rozmówcy .
    Od: "m@rcin" <m...@g...com>

    czyli szukasz tego
    http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=7536
    lub
    http://www.ipmart-forum.pl/showthread.php?t=6628

  • 3. Data: 2009-03-20 17:36:38
    Od: "woj" <N...@w...pl>

    > Telefon to nokia e51 , sieć PLAY .

    Wciśnij podczas rozmowy klawisz dyktafonu (ten po lewej stronie) i nagrywasz
    rozmowę