  • 1. Data: 2009-06-06 09:11:19
    Temat: ERA 29gr za godzine - wyjasnijcie
    Od: "Strachu S." <s...@g...pl>

    Stary już jestem i niegramotny, proszę wyjaśnijcie mi promocję ERA gdzie
    jest 29 groszy za godzinę rozmowy:

    To jest prepaid TAK-TAK, prawda? czy trzeba umowę abonamentową podpisać?
    Czyli kupuję starter, pewnie po uruchomieniu go muszę jakiś kod wysłać.
    Co dalej, czy od tej 'aktywacji' mogę dzwonić do kobiety/żony/kochanki przez
    godzinę i płacę 29 groszy?
    Czy są jakieś opłaty dodatkowe, jakiś quasi-abonament, np. ERA zmusza do
    jakieś opłaty miesięcznej za tą usługę?
    Czy te 29gr to mam tylko na jeden numer, czy do kilku/wszystkich?

    Wszelkie uwagi, przemyślenia mile widziane, dziękuję

    Strachu S.

  • 2. Data: 2009-06-06 09:33:30
    Temat: Re: ERA 29gr za godzine - wyjasnijcie
    Od: "kowtow" <k...@m...op.pl>

    Użytkownik "Strachu S." <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Czy te 29gr to mam tylko na jeden numer, czy do kilku/wszystkich?
    >
    > Wszelkie uwagi, przemyślenia mile widziane, dziękuję

    29 gr. za godzinę do ery i stacjonarne
    haczyk
    każda rozmowa na stacjonarne i era kosztuje 29 gr. czy to 1 sekunda czy 1
    godzina.

  • 3. Data: 2009-06-06 09:39:23
    Od: "tl" <t...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "kowtow" <k...@m...op.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > haczyk
    > każda rozmowa na stacjonarne i era kosztuje 29 gr. czy to 1 sekunda czy 1

    Świetnie nadaje się jako drugi (lub trzeci) telefon domowy do rozmów z
    osobami starszymi lub sympatiami.

  • 4. Data: 2009-06-06 09:46:36
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "tl" <t...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > Świetnie nadaje się jako drugi (lub trzeci) telefon domowy do rozmów z
    > osobami starszymi lub sympatiami.

    Widzisz chlopie. Wreszcie dotarles do sedna sprawy.

    Pozdrawiam
    SDD

  • 5. Data: 2009-06-07 16:04:03
    Od: "zlotowinfo" <u...@g...pl>

> [...]
    > haczyk
    > każda rozmowa na stacjonarne i era kosztuje 29 gr. czy to 1 sekunda czy 1

    a co z erajednostkami?
    mam 800zł na koncie i 1000 erajednostek

  • 6. Data: 2009-06-07 21:01:27
    Od: "hsd" <l...@l...pl>

    Użytkownik "zlotowinfo" <u...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "kowtow" <k...@m...op.pl> napisał w wiadomości
    >
    > a co z erajednostkami?
    > mam 800zł na koncie i 1000 erajednostek

    erajednostki pojda na rozmowy z heyah i smsy do ery i heyah

    hsd

  • 7. Data: 2009-06-08 08:39:07
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > erajednostki pojda na rozmowy z heyah i smsy do ery i heyah

    29 gr za godzinę działa tylko w "Nowym Tak-taku" (przejście na tą taryfę
    ze zwykłego TT - *125*1#) i do 2 listopada. Włączenie "Godziny za
    grosze" - *125*2# (koszt 2 PLN + 1 PLN na miesiąc). Od 3 listopada 2009
    stawka wzrasta do 99 gr. Wyłączenie "Godziny za grosze" - *125*3#.

    --
    Grzexs