  • 1. Data: 2009-06-05 14:37:43
    Temat: Pomocy - Nokia E66 czy 6800
    Od: " Janusz" <a...@g...pl>

    Witam,
    Proszę o pomoc w wyborze - obe3cnie używam telefonu i oddzielnie palmtopa z
    GPS. Chciałbym połączyć to w jedno i wypatrzyłem telefony jak w temacie.
    Potrzebuje przyzwoitego kalendarza, książki adresowej,synchro z Outlookiem i
    GPS no i telefonu. Oba wymienione to mają. Bardziej skłaniałbym się do 6800,
    ale trochę obawiam się czy wytrzyma codzienną eksploatację, poza tym to nowość
    i pewnie jakieś błędy jeszcze wyjdą, z drugiej strony ekran dotykowy ułatwia
    pracę (przyzwyczajenia z Looxa :) ) . Nic na WM nie chcę -mam dosyć po WM5 na
    FS Loox :(. Z kolei E66 jest mniejsza, wydaje się być wytrzymalsza, ale czy
    obsługa za pomocą jojsticka i klawiatury będzie wystarczająco wygodna?

    Jakie za i przeciw byście jeszcze wymienili

    Pozdrawaim
    Janusz

  • 2. Data: 2009-06-05 19:35:32
    Temat: Re: Pomocy - Nokia E66 czy 6800
    Od: " Janusz" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Ups, pomyłka, chodziło oczywiście o 5800

  • 3. Data: 2009-06-07 07:32:45
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Janusz wrote:
    > Ups, pomyłka, chodziło oczywiście o 5800

    A który wolisz?

    TG

  • 4. Data: 2009-06-07 15:51:03
    Temat: Re: Pomocy - Nokia E66 czy 5800
    Od: " Janusz" <a...@g...SKASUJ-TO.pl>

    > A który wolisz?
    >
    > TG

    Jeden i drugi jest Ok, za 5800 przemawia dotykowy ekran, e66 jest za to
    mniejszy. Nie wiem, jak w e66 poszłoby wpisywanie tekstu (jakaś notatka w
    kalendarzu, przypomnienie, itp.) no i jak obsługa GPS bez dotykowego ekranu?

    Wiesz może który z nich ma lepszy aparat - parametrami wg producenta się nie
    różnią.

    Tak prawdę mówiąc byłem zdecydowany na e66, ale wpadła mi w ręce 5800 i zaczął
    się problem. (Fon kupuję w sklepie, więc żadne tam promocje - oba kosztują +-
    tyle samo).

    Pozdr.
    Janusz

  • 5. Data: 2009-06-08 19:02:32
    Od: TGor <g...@w...peel>

    Janusz wrote:

> [...]
    > się problem. (Fon kupuję w sklepie, więc żadne tam promocje - oba kosztują +-

    Nie miałem w ręku 5800. Ale jak widzę wolisz E65. ;-)

    TG

  • 6. Data: 2009-06-08 19:03:01
    Od: TGor <g...@w...peel>