  • 1. Data: 2012-09-21 08:43:31
    Temat: ETOS 2000 - prośba do posadaczy
    Od: k...@g...com

    Witam
    Posiadam golfa III kombi. W aucie jest fabryczny hak. A w zderzaku po zdjęciu haka
    fabryczna zaślepka (mowa o haku holowniczym)
    I własnie szukam nr owej zaślepki. Problem w tym, że jakieś 7 lat temu kiedy
    kupowałem zaślepkę podałem z ETOSa 2000 nr i po sprawie. W nowszych programach owszem
    jest ta zaślepka, jest numer jest nawet taka część dostępna ale to jest inna zaślepka
    (mimo, że również od zderzaka i od haka)
    No i stąd prośba - jeśli ktoś ma jeszcze dokładnie Etos`a 2000 o pomoc.
    Pzdr
    Rafał