  • 1. Data: 2012-06-04 00:58:55
    Temat: EURO - boję się
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Ogladałem fragment meczu Polska Andora
    Sygnał z powietrza (DVB-T)
    TVP1 w opcjach pokazywało 576i

    Pytanie - czy mam się spodziewać, że mecze z EURO będą pokazywane w takiej
    jakościowej sieczce w TVP?

    Dobrze, że jest EUROSPORT/2...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Nic tak ludzi nie gorszy jak prawda. Czasem nasuwa się myśl,

  • 2. Data: 2012-06-04 01:07:24
    Temat: Re: EURO - boję się
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 3 Jun 2012 22:58:55 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

> [...]
    > TVP1 w opcjach pokazywało 576i
    >
    > Pytanie - czy mam się spodziewać, że mecze z EURO będą pokazywane w takiej

    Myślę, że możesz nawet mieć pewność, że w TVP 1 a nawet w TVP 2 będzie
    576i. Bezapelacyjnie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 3. Data: 2012-06-04 07:56:13
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 3 Jun 2012 22:58:55 +0000 (UTC), Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

> [...]
    >TVP1 w opcjach pokazywało 576i
    >
    >Pytanie - czy mam się spodziewać, że mecze z EURO będą pokazywane w takiej

    mysle, ze moze byc lepiej, bo caly sprzet zostal "zassany" do obslugi
    Euro, a na jakis meczyk z Andora wyslali to, co zostalo i zapomnieli
    wlaczyc 1080 (upscalera).

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2012-06-04 08:19:29
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    q...@4...com
    *Użytkownik* napisał(-a):

    > mysle, ze moze byc lepiej, bo caly sprzet zostal "zassany" do obslugi
    > Euro, a na jakis meczyk z Andora wyslali to, co zostalo i zapomnieli
    > wlaczyc 1080 (upscalera).

    Będzie prawie na pewno lepiej. Gdzieś mi się o uszy obiło, że transmisje
    organizuje ktoś namaszczony przez UEFA, niekoniecznie TVP. Chyba że może
    źle zrozumiałem.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 5. Data: 2012-06-04 09:01:29
    Od: pawell32 <p...@n...pl>

    W dniu 2012-06-04 07:56, a...@p...pl pisze:

    > mysle, ze moze byc lepiej, bo caly sprzet zostal "zassany" do obslugi
    > Euro, a na jakis meczyk z Andora wyslali to, co zostalo i zapomnieli
    > wlaczyc 1080 (upscalera).

    oj, jaki mecz taka jakość

    --
    pozdrawiam. pawell32
    OpenSuse 12.1 - power of linux

  • 6. Data: 2012-06-04 09:16:24
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Ogladałem fragment meczu Polska Andora
    > Sygnał z powietrza (DVB-T)
    > TVP1 w opcjach pokazywało 576i

    Ale na jakim kanale?
    HD?
    Czy zwykły z muxa-3?

  • 7. Data: 2012-06-04 12:58:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail p...@n...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > oj, jaki mecz taka jakość

    oby.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    by Jenka

  • 8. Data: 2012-06-04 12:58:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail n...@o...info napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Myślę, że możesz nawet mieć pewność, że w TVP 1 a nawet w TVP 2 będzie
    > 576i. Bezapelacyjnie.

    pytanie, czy w tym przypadku wazne jest to 576 czy raczej jakośc sygnału,
    bo mam wrażenie, że 576 może być w dużo lepszej jakości niż to, co pokazano
    w tym meczu.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Człowiek może być zakochany jak szaleniec, ale nie jak głupiec."

  • 9. Data: 2012-06-04 13:16:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w poprzednim odcinku
    co następuje:

    > Ale na jakim kanale?
    > HD?
    > Czy zwykły z muxa-3?

    podejrzewam, że zwykły (znak TVP bez znaczka HD)
    Coś się pozmieniało i potrzeba ponownie wyszukać kanały?
    Bo rodzice mówili, że ostatnio coś im się pokazało i TVP2 jest HD.
    Ale jedynka chyba nie.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Każde dziecko jest poniekąd geniuszem w oczach swych rodziców,

  • 10. Data: 2012-06-04 17:11:54
    Od: Krzysztof Cholewa <k...@g...com>

    W dniu 04.06.2012 13:16, Budzik pisze:
> [...]
    > Coś się pozmieniało i potrzeba ponownie wyszukać kanały?
    > Bo rodzice mówili, że ostatnio coś im się pokazało i TVP2 jest HD.

    Nie, szukać nie trzeba ponownie.
    TVP1 HD jest w mux1, a TVP 2 HD w mux3.

    --
    Krzysztof Cholewa