  • 1. Data: 2012-06-02 20:29:04
    Temat: Nowe kanały w naziemnej tv cyfrowej ?!
    Od: "Darek" <a...@g...pl>

    Tak sobie ostatnio wyszukiwałem kanały i odziwo wyszukały mi sie kanały a
    raczej ciemne plansze z napisem Sygnał zakodowany tj. np Comedy Central
    test, Kino Polska test, Nickelodeon test Polsat film test , Polsat news test
    , Polsat sport extra test, TVP Seriale test. Może ktoś mnie oświecić co to
    za plansze jak i co tu robia te kanały zakodowane ?
    Z góry dzieki.

  • 2. Data: 2012-06-02 20:56:11
    Temat: Re: Nowe kanały w naziemnej tv cyfrowej ?!
    Od: Marcin Mokrzycki <m...@p...pl>

    On Sat, 2 Jun 2012 20:29:04 +0200, Darek wrote:

> [...]
    > , Polsat sport extra test, TVP Seriale test. Może ktoś mnie oświecić co to
    > za plansze jak i co tu robia te kanały zakodowane ?

    To pewnie mobilna telewizja Plusa:
    http://internet.plus.pl/tv/tv-mobilna

    --
    Marcin Mokrzycki
    gg:659336 o2:mmokrzycki

  • 3. Data: 2012-06-04 11:24:22
    Od: Imię i nazwisko <e...@e...com>

    W dniu 02-06-2012 20:56, Marcin Mokrzycki pisze:

    > To pewnie mobilna telewizja Plusa:
    > http://internet.plus.pl/tv/tv-mobilna

    to ja sie podepne z pytaniem:
    w jakim to w koncu nadaje standardzie? DVB-H, DVB-T2 czy DVB-T?

  • 4. Data: 2012-06-04 12:06:16
    Od: a...@p...pl

    On Sat, 2 Jun 2012 20:56:11 +0200, Marcin Mokrzycki
    <m...@p...pl> wrote:

    >To pewnie mobilna telewizja Plusa:
    >http://internet.plus.pl/tv/tv-mobilna

    http://satkurier.pl/news/75697/od-406-tv-mobilna-w-c
    yfrowym-polsacie-i-plusie.html

    mobilna to tylko w nazwie, to nic innego jak platny mux dvb-t od
    Cyfrowego Polsatu, ktory zostal "przemycony" do naziemnej pod
    przykrywka tv mobilnej.

    8 kanalow w "normalnej" rozdzielczosci, to nic innego jak naziemna, a
    reszta w "niskiej" rozdzielczosci dla mobilnych.

    Ten twoj "tv mobilna" w wydaniu Cyfrowego Polstatu, to koleny dowod na
    to, ze KRRiT kolaboruje z medialnymi graczami na polskim rynku i nie
    dba o interes Polakow, tylko garstki ludzi "trzymajacych wladze".

    Pojawil sie wiec mux platnej telewizji naziemnej ZANIM wogole
    rozpoczela sie dyskusja na temat wprowadzenie zalozen na tv platna,
    systemu dostepu warunkowego.....Znowu bedzie taki sam SYF, ze kazdy
    gracz na rynku bedzie forsowal swoj system, swoja karte, bez
    mozliwosci udostepniania np. CAM czy samych kart, i ze jedynym
    sposobem bedzie stawianie kolejnych boxow STB jeden nad drugim.

    Dla mnie KRRiT powinna byc zlikwidowana, bo nie spelnia swojej roli i
    nie dba o interesy widzow i nie reguluje z glowa rynku medialnego w
    Polsce. A jeszcze te przewaly z TV Trwam. Ja jej nie ogladam, ale
    uwazam, ze dla pluralizmu powinna miec swoje miejsce (juz teraz) w
    muxie ogolnopolskim.

    --

    Dla mnie tv mobilna to powinna byc dodatkiem do telefonu/tabletu a nie
    zyc swoim zyciem:

    - tylko niskie rozdzielczosci: 30-40 kanalow w muxie
    - zadnych kart dostepowych, kontrola dostepu na bazie SIM (via siec
    komorkowa)

    A tym czasem pojawil sie kolejny mux tv mobilnej (Wilk) udajacy kogos,
    kim nie powinien byc (mama kozlatek). A abonenci (kozlatka) nie
    sprawdzili, ze biala lapka niby mamusi, to nic innego jak czarna lapa
    wilka, ale upaprana w bialej mace.

    --
    ThinkXtra

  • 5. Data: 2012-06-04 13:02:37
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

> [...]
    > ale
    > uwazam, ze dla pluralizmu powinna miec swoje miejsce (juz

    Zgadzam się z Tobą. Ja też mam alergię na czarnych, ale
    wpuszczenie Trwam do MUX miałoby przynajmniej dwa plusy.
    Pierwszy to zatkanie gęby ojdyrowi, którzy na wszystkie
    strony głosi swoje dyrdymały jak to prześladują RM i Trwam,
    a drugi to taki, że dla poprawienia humoru w każdej chwili
    można byłoby sobie nań przełączyć i się pośmiać ;-)).

  • 6. Data: 2012-06-04 15:21:48
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 4 Jun 2012 13:02:37 +0200, "Robert_J"
    <d...@g...pl> wrote:

> [...]
    >a drugi to taki, że dla poprawienia humoru w każdej chwili
    >można byłoby sobie nań przełączyć i się pośmiać ;-)).

    temat na osobna dyskusje w wiekszym gronie......

    A co pozostalej czesci mojego watku? Jakie masz zdanie?

    --
    ThinkXtra

  • 7. Data: 2012-06-04 17:15:09
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Imię i nazwisko napisał:
    > w jakim to w koncu nadaje standardzie? DVB-H, DVB-T2 czy DVB-T?

    Pewnie w DVB-C2H5OH ;-)

  • 8. Data: 2012-06-04 18:03:10
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > A co pozostalej czesci mojego watku? Jakie masz zdanie?

    Również się zgadzam. KRRiT stała się bytem istniejącym w
    zasadzie dla samej siebie, a nawet szkodliwym. Niby ma wpływ
    na wiele, ale tylko teoretycznie. A praktyka pokazuje że
    Rada jest nieudolna, nieskuteczna i... niepotrzebna :-). Na
    dodatek pracują tam ludzie mający problem ze zwykłym
    czytaniem, o czym przekonałem się tydzień temu ;-), ale o
    tym nie będę tutaj pisał ;-)
    Wprowadzenie kuchennymi drzwiami kodowanego MUX-4 też jest
    MZ bez większego sensu bo, tak jak napisałeś, pojawi się za
    chwilę problem z kompatybilnością systemów kodowania :-).
    A co do koncesji na DTV to naprawdę jest wiele ciekawszych
    stacji (a przynajmniej mniej durnych), które chętnie by
    nadawały naziemnie zamiast tych polsatowskich popłuczyn
    sprzed kilku lat w postaci ATM Rozrywka tudzież rąbanki dla
    bezmózgowia (Polo TV) ;-). Ale Rada "neutralnie" uznała, że
    ATM jest godzien miejsca na MUX-ie...

  • 9. Data: 2012-06-04 18:33:43
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Mon, 4 Jun 2012 18:03:10 +0200, Robert_J napisał(a):

    > Również się zgadzam. KRRiT stała się bytem istniejącym w
    > zasadzie dla samej siebie, a nawet szkodliwym. Niby ma wpływ
    > na wiele, ale tylko teoretycznie. A praktyka pokazuje że

    Tak jest. I jeszcze GDDKiA zlikwidować. I UZS. Bo dlaczego nie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    Zapytaj, czy mógłby tego nie robić.

  • 10. Data: 2012-06-04 19:06:41
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Tak jest. I jeszcze GDDKiA zlikwidować. I UZS. Bo dlaczego
    > nie.

    A gdzie ja napisałem o likwidacji Rady?