  • 1. Data: 2012-06-03 23:03:07
    Temat: Jaki tuner DVB-T do laptopa : 5-10km od nadajników MUX
    Od: marlod <k...@g...pl>

    Mieszkam w Łodzi, 10km od komina EC-4 nadającego MUX1 z mocą 100MW.Z
    balkonu widzę komin w prostej linii bez przeszkód terenowych. MUX2- z
    Sienkiewicza mam też w prostej linii -5km od domu, widać z balkonu. Tyle
    że pokój po drugiej stronie bloku:)
    W pokoju mam laptopa do którego chciałbym kupić zestaw usb do odbioru TV
    cyfrowej.Myślałem o Media Tech MT 4168.
    Czy myślicie że wystarczy mini antenka biurkowa 15cm dołaczona do
    zestawu do dobrego odbioru TV cyfrowej?

    http://www.net-s.pl/index.php?id=3&c=998&g=245057&n=
    DUALNY-TUNER-DVB-T-USB-MEDIA-TECH-MT4168&w=s

  • 2. Data: 2012-06-03 23:26:02
    Od: Cezar <c...@B...pl>

    On 03/06/2012 22:03, marlod wrote:
> [...]
    > zestawu do dobrego odbioru TV cyfrowej?
    >
    > http://www.net-s.pl/index.php?id=3&c=998&g=245057&n=
    DUALNY-TUNER-DVB-T-USB-MEDIA-TECH-MT4168&w=s

    z tą mocą nadajnika to chyba troche przesadziłeś ;)

    c.

  • 3. Data: 2012-06-04 00:13:10
    Od: JurekD <i...@...com>

    W dniu 2012-06-03 23:03, marlod pisze:
> [...]
    > zestawu do dobrego odbioru TV cyfrowej?
    >
    > http://www.net-s.pl/index.php?id=3&c=998&g=245057&n=
    DUALNY-TUNER-DVB-T-USB-MEDIA-TECH-MT4168&w=s

    heh ja do nadajnika polsyfu mam jakies 800 metrow i pikseloza na takiej
    malej antence, wichow i jemiolow to samo a widze te nadajniki.

    Tak wiec zapomnij o belkocie marketingowych i szykuj 50-100zl na antene
    ze wzmacholem albo jakies solidne yagi .

  • 4. Data: 2012-06-04 05:34:31
    Od: marlod <k...@g...pl>

    On 2012-06-04 00:13, JurekD wrote:

> [...]
    >
    > Tak wiec zapomnij o belkocie marketingowych i szykuj 50-100zl na antene
    > ze wzmacholem albo jakies solidne yagi .

    Tzn co proponujesz? Na biurku nie zamierzam stawiać jakiejś wielkiej
    anteny;) B.T.W moc nadajnika to 100kW :)

  • 5. Data: 2012-06-04 09:14:35
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

> [...]
    > Tak wiec zapomnij o belkocie marketingowych i szykuj
    > 50-100zl na antene ze wzmacholem albo jakies solidne yagi

    I uważasz że pixeloza jest spowodowana niskim poziomem
    sygnału, skoro masz 800 metrów do nadajnika? ;-))) Nie
    udzielaj rad bez sensu...