  • 31. Data: 2015-11-20 00:12:17
    Temat: Re: Egzamin teoretyczny na PW
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Marek"

    > To tylko teoria - nauczy sie, to zda.

    Nonsens, jeśli ktoś nie potrafi zdać 80 razy (!!) to sorry ale nawet
    jak zda za 161 to dopuszczanie kogoś o takim poziomie ogranięcia
    i/lub inteligencji (niepotrzebne skreślić) jest tylko wprowadzaniem
    zagrożenia dla innych uczestników ruchu.
    ---
    No więc ... kiedyś nie miałem bezterminowego bo nie chciałem w łapę dać. Co
    przychodziłem to inny bzdurny powód. A wzrok miałem idealny i nic innego
    zdrowotnego na tych badaniach nie wychodziło. No ale lekarz do mnie np że
    "nie ma już bezterminowych". No i było też ... "skoro tyle razy Pan nie
    dostał bezterminowego to musi Panu coś być" :-)

  • 32. Data: 2015-11-20 00:22:07
    Od: "tck" <t...@t...Wytnij.net.pl>

    > Miasto to pewnie za przekroczenie dopuszczalnej predkosci :-)

    to akurat sprawdzilem przed egzaminem, za przekroczenie 20+ moga dopiero
    oblac wiec nie jest tak zle jak na egzamin;)

    --
    pozdr

    Tomasz

    tck(at)top.net.pl

  • 33. Data: 2015-11-20 08:38:27
    Od: szerszen <s...@t...pl>

    On Thu, 19 Nov 2015 18:47:30 +0100
    Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Ba... niektóre są prawidłowe, choć
    > egzaminatorzy twierdzą inaczej.

    Wszystko zależy od egzaminatora, jego humoru itd.

    W 2009 zdawałem A, B mam dużo dłużej, nasłuchałem się o tym że jak się wjedzie na
    pasu jak pieszy na nich jest, mimo że nie wymusi się na nim pierwszeńśtwa, to można
    oblać, i pech chciał że trafiła mi się taka sytuacja, zielone, ja skręcam w prawo,
    dziadzio na pasach idzie z mojej strony na drugą, w sumie 3 pasy ruchu bo 2 normalne
    i zatoczka, więc czekam aż zejdzie z pasów. Usłyszałem że zachowanie w obrębie pasów
    nieprawidłowe. Po powrocie do ośrodka pyta się mnie egzaminator na co czekałem,
    tłumaczę mu że aż pieszy zejdzie z pasów, więc pyta co to jest wymuszenie
    pierwszeństwa, tłumaczę, pyta czy bym wymusił w tej sytuacji, mówię że nie.
    Na co on, więc trzeba było jechać, najważniejsza jest płynność ruchu.

    To akurat wiem od lat, na codzień tak jeżdzę ale na egzaminie to loteria niestety.

    --
    pozdrawiam
    szerszeń

  • 34. Data: 2015-11-20 20:01:07
    Od: Shrek <...@w...pl>

    On 20.11.2015 08:38, szerszen wrote:

> [...]
    >
    > To akurat wiem od lat, na codzień tak jeżdzę ale na egzaminie to loteria niestety.

    Ja na egazminie na B tak utknąłem, że gdybym nie skorzystał z (trochę
    wątpliwej, a wynikającej głównie z ciapowatości) tego po prawej, to w
    zasadzie mógłbym ręczny zaciągnąć i poczekać do wieczora. Egzaminator
    zażartował, że bezpieczna opcja byłą właśnie taka, ale zaliczył;)

    A przeżyłem ciężej, bo już wiedziałem jak się jeździ, a tu ci głupoty
    wciskają:P

    Shrek.