  • 11. Data: 2019-06-19 19:53:00
    Temat: Re: Ekran
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Trybun" 5d090590$0$514$6...@n...neostrada.pl

    > A właściwie jego proporcje. Czy też tak macie że z jednej strony kursor tylko
    dochodzi do krawędzi ekranu a z drugiej chowa się
    > prawie całkowicie? Podobnie jest w proporcji góra dół. Góra - cały kursor widoczny,
    na dole kursor chowa się za krawędzią. U
    > Nvidii to chyba norma bo mam to na stacjonarnym i laptopie, ale czy idzie to jakoś
    skorygować aby było normalnie?

    ZCW kursor jest bitmapą z punktem zaczepienia -- możesz zbudować
    dowolne kursory, w tym dynDamiczne, w tym udające zegarki z ruchomymi
    wskazówkami zaczepione nie na krańcu, lecz w osi wskazówek -- takie
    gotowe kursory rzecz jasna są zbudowane, a nawet udostępniane.

    Oś takiego zegarka będzie omiatać cały ekran, zaś wskazówki
    będą mogły wyłazić z każdej strony ekranu.

    Wiedza moja o kursorach pochodzi sprzed kilkunastu lat, więc być
    może coś plączę a być może coś uległo zmianie.

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 12. Data: 2019-06-19 19:56:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Andrzej P. Wozniak" 5d09ff41$0$499$6...@n...neostrada.pl

    > Podłącz drugi monitor z lewej, a trzeci poniżej.

    Nie z prawej?

    --
    _._ _,-'""`-._ .`'.-. ._. .-.
    )\._.,--....,'``.

  • 13. Data: 2019-06-19 22:28:14
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 18/06/2019 17:39, Trybun wrote:
    > Czy też tak macie że z jednej strony kursor
    > tylko dochodzi do krawędzi ekranu a z drugiej chowa się prawie
    > całkowicie?

    Mamy tak od lat 80. Już na Amidze dało się ustawić gdzie jest hotspot.

    https://guidebookgallery.org/pics/gui/settings/mouse
    /amigaos10.png

    https://en.wikipedia.org/wiki/Pointer_(user_interfac
    e)

  • 14. Data: 2019-06-25 12:59:50
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Tue, 18 Jun 2019 17:39:13 +0200, w <5d090590$0$514$65785112@news.neostrada.pl>,
    Trybun <M...@j...ru> napisał(-a):

> [...]
    > widoczny, na dole kursor chowa się za krawędzią. U Nvidii to chyba norma
    > bo mam to na stacjonarnym i laptopie, ale czy idzie to jakoś skorygować

    Oczywiście, że się chowa.
    "Punktem aktywnym" jest sam szczyt strzałki.
    Jak inaczej chciałbyś wybrać punkt na samym dole ekranu?

  • 15. Data: 2019-06-25 13:40:58
    Od: ń <...@...n>

    Przecież OP pisał o kursorze, a nie o strzałce.
    Przypomnij sobie, jak wygląda kursor, np. w edytorze.
    I to jest faktycznie ciekawe zjawisko, że za prawą krawędzią ekranu kursor chowa się
    cały, a za lewą nie.

    -----

  • 16. Data: 2019-06-25 17:14:00
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    > To właśnie jest normalne.

    Kto by pomyślał... takie niedopracowanie normą.

  • 17. Data: 2019-06-25 17:14:24
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 18.06.2019 o 17:44, Szyk Cech pisze:
    > ALE OSIOŁ!!!
    > Nawet nie kuma że punkt wskazujący to szczyt strzałki i on zawsze musi
    > być widoczny na ekranie bo wskazujemy wyłącznie obiekty w obrębie
    > ekranu!!!

    Co mnie matołku obchodzi szczyt kursora skoro na ekranie nie ma symetrii.

  • 18. Data: 2019-06-25 17:15:11
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 19.06.2019 o 12:48, ń pisze:
    > IMHO strzałka przy dochodzeniu do krawędzi ekranu powinna się obracać
    > tak, żeby była widoczny, ale to za inteligentne zapewne i wprowadzą
    > przy Win 14 jako nowy motyw "Hydro".
    > Czy włączenie funkcji "pokaż kursor po naciśnięciu Ctrl" pomoże Ci?
    > Co do kursora pionowego to faktycznie lewo-prawo masz rację na grubość
    > może dwóch-trzech pikseli (z lewej widać słupek kursora, z prawej
    > słupek kursora wychodzi poza ekran).
    > A jak sprawdzasz góra-dół?

    Właśnie o to chodzi, o prostą jej animację w celu zachowania symetrii.
    Ale chyba za dużo oczekuję po W$. Jakoś nie mogę sobie przypomnieć jak
    to wyglądało u konkurencji.

  • 19. Data: 2019-06-25 17:15:34
    Od: Trybun <M...@j...ru>

> [...]
    >
    > Wiedza moja o kursorach pochodzi sprzed kilkunastu lat, więc być
    > może coś plączę a być może coś uległo zmianie.

    Jak dla mnie to za wysokie progi. A w samym Windowsie nie ma takich
    opcji do zaptaszkowania, ew do odptaszkowania?

  • 20. Data: 2019-06-25 17:17:09
    Od: Trybun <M...@j...ru>

    W dniu 19.06.2019 o 22:28, heby pisze:

    > Mamy tak od lat 80. Już na Amidze dało się ustawić gdzie jest hotspot.

> [...]

    Dzięki. Znajdę trochę czasu to wypróbuję.