  • 1. Data: 2013-12-04 07:43:06
    Temat: Jaki kompresor do kół - osobówki
    Od: Anruszewisz <a...@o...eu>

    Podajcie jakiś dobry kompresor do kół do osobówki ( ok 2,4 bara ) Czasem
    się przydaje.
    Acha i żeby pompował w miare dokładnie i szybko.

  • 2. Data: 2013-12-04 08:03:02
    Temat: Re: Jaki kompresor do kół - osobówki
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-12-04 07:43, Anruszewisz pisze:
    > Podajcie jakiś dobry kompresor do kół do osobówki ( ok 2,4 bara ) Czasem
    > się przydaje.
    > Acha i żeby pompował w miare dokładnie i szybko.
    Poszukaj z "fabrycznych" zestawów (tam gdzie nie ma koła, a jest tylko
    pianka+kompresor), są 100x solidniejsze niż chińskie marketowe kompresorki.
    Na szybkość pompowania zbyt wielkiego wpływu nie masz - z gniazdka
    zapalniczki weźmiesz jakieś maksymalnie 120W, a zobacz że najmniejsze
    stacjonarne kompresory (wcale rewelacyjnie szybko nie pompujące) mają po
    1000W

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173

  • 3. Data: 2013-12-04 08:10:37
    Od: Anruszewisz <a...@o...eu>

    W dniu 2013-12-04 08:03, BartekK pisze:
> [...]
    > zapalniczki weźmiesz jakieś maksymalnie 120W, a zobacz że najmniejsze
    > stacjonarne kompresory (wcale rewelacyjnie szybko nie pompujące) mają po

    Ale pozniej wulkanizator nie chce takiego koła robić ....
    Cena jaka mnie interesuje to do ok 100 zł

  • 4. Data: 2013-12-04 08:24:12
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-04 08:10, Anruszewisz pisze:

    > Ale pozniej wulkanizator nie chce takiego koła robić ....
    > Cena jaka mnie interesuje to do ok 100 zł

    A kto Ci każe używać pianki?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 5. Data: 2013-12-04 08:51:08
    Od: Anruszewisz <a...@o...eu>

    W dniu 2013-12-04 08:24, sqlwiel pisze:

    > A kto Ci każe używać pianki?

    To mozecie jakis polecić ??

  • 6. Data: 2013-12-04 08:53:01
    Od: Anruszewisz <a...@o...eu>

    Acha zapomniałem w garażu mam możliwość podpiecia kompresora. Chce kupic
    zeby nie jezdzic co jakis czas na stacje i dopompowywac

  • 7. Data: 2013-12-04 09:02:10
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-12-04 08:53, Anruszewisz pisze:
    > Acha zapomniałem w garażu mam możliwość podpiecia kompresora. Chce kupic
    > zeby nie jezdzic co jakis czas na stacje i dopompowywac

    A jak często musisz dopompowywać? Może coś z wentylami / felgami /
    oponami jest nie-tak?
    Ja pompuję raz w roku, jak przekładam zimowe/letnie. Mam w garażu
    kompresor z wyzłomowanej lodówki, bez żadnych przeróbek. Świetnie się
    spisuje, choć jest bez manometru (jakoś mi się nie chciało nic
    dokombinowywać).

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 8. Data: 2013-12-04 09:19:16
    Od: ToMasz <N...@o...pl>

    W dniu 04.12.2013 07:43, Anruszewisz pisze:
    > Podajcie jakiś dobry kompresor do kół do osobówki ( ok 2,4 bara ) Czasem
    > się przydaje.
    > Acha i żeby pompował w miare dokładnie i szybko.
    wydłub sobie sprężarkę z lodówki. możesz do niej podpiąć ciśnieniomierz,
    albo kupić taki "na wentyl" Wiem ze rozwiązanie wymaga 30 minut pracy i
    1 minutę dużej będziesz pompował - ale za 100zł nie kupisz niczego lepszego.
    ToMasz

  • 9. Data: 2013-12-04 09:49:43
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 2013-12-04 09:19, ToMasz pisze:

    > wydłub sobie sprężarkę z lodówki.

    A żonie powiedz, że chyba się zepsuła i trzeba nową za tysiąc-pińcet.

    Co to w ogóle za porada? "Wydłub sobie z lodówki". Równie dobrze możesz
    radzić wydłubać silnik z samochodu.

    --
    MN

  • 10. Data: 2013-12-04 09:50:33
    Od: BartekK <s...@d...org>

    W dniu 2013-12-04 09:50, Anruszewisz pisze:

    > Wentyle wymieniałem, felgi nie skrzywione, opona nie dziurawa, a raz na
    > 2 tygodnie musze dopompowac, spada z ok 2,2 na ok 1,7
    Napraw (u dobrego wulkanizatora) te koło/koła, a nie kupuj kompresora.
    Jakoś tysiące kierowców jeździ, nic im nie ucieka co dwa tygodnie, i nie
    wie co to kompresor, bo powietrze dmuchają im raz/dwa w roku, jeśli
    zmieniają na zimówki, albo wcale...

    --
    | Bartłomiej Kuźniewski
    173