  • 291. Data: 2017-05-16 22:09:28
    Temat: Re: Elektryczne samochody
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik jerzu.xyz napisał w wiadomości grup
    com...
    On Tue, 16 May 2017 10:55:01 -0700 (PDT),
    p...@g...com wrote:

    >Bo Merkel to cipa.
    >U nas Morawiecki za pomocą Power Pointa przyśpieszy cały proces ;)

    Majac mozliwosc obsadzania prezesow w wielu firmach, moze przyspieszyc
    caly proces.
    Co mu przeszkodzi w wybudowaniu sieci stacji ladowania ?
    I jeszcze unijna dotacje na to wyciagnie :-)

    Tylko cos ostatnio slyszalem, ze potrzebna to tych aut technologie
    trzeba niestety bedzie kupic, wiec te auta to nie tak calkiem polskie
    beda.
    Czyzby do rzadu dotarlo, ze same checi nie wystarcza ?

    J.

  • 292. Data: 2017-05-16 22:12:56
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik jerzu.xyz napisał w wiadomości grup
    >"Panie, tu się dociągnie kabelek i bedzie prąd" ;)
    >W stolicy Polski są miejsca, gdzie nie ma kanalizacji, internet z
    >kabla to marzenie. A tu czytam mrzonki o stacjach ładowania na każdym
    >kroku.

    Ale przyznasz, ze prad w tych miejscach jest :-)

    Wodociagi tez juz wszedzie sa, czy niektorzy skazani na studnie ?

    J.

  • 293. Data: 2017-05-16 22:15:00
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 16 May 2017 01:36:07 +0200, nadir <n...@h...org> wrote:

    >100 kilometrów? Na S8 między Łodzią a Wrocławiem coś otworzyli? ;)

    Chyba nie.

    Ale S-5 ledwo otwarli (kawalki), a MOP sie pojawily.
    Mozna budowac razem ? Mozna.

    Tylko stacji na tych mopach chyba jeszcze nie ma :)

    J.

  • 294. Data: 2017-05-16 22:15:59
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "T."

    ...a VW proponuje całe parkingi z taką infrastrukturą
    (http://glowny-mechanik.pl/2015/07/16/volkswagen-wpr
    owadza-systemy-automatycznego-parkowania-i-ladowania
    -samochodow-elektrycznych/).
    ---
    A w ramach innych innowacji Fair Parken (fair!) proponuje parkowanie za 19.9
    euro http://niusy.pl/@wolfsburger-nachrichten.de/9xu :-)

  • 295. Data: 2017-05-16 22:22:40
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "J.F."

> [...]

    Ale przyznasz, ze prad w tych miejscach jest :-)

    Wodociagi tez juz wszedzie sa, czy niektorzy skazani na studnie ?
    W garażu nie mam wody :-)

  • 296. Data: 2017-05-16 23:09:25
    Od: j...@i...pl

    On Tue, 16 May 2017 22:12:56 +0200, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Ale przyznasz, ze prad w tych miejscach jest :-)

    Prąd jest. Tylko że jeszcze na słupach :)
    Do firmy ciągneliśmy kabel bezpośrednio z transformatora, bo były
    momenty, że w gniazdu było 190V.
    Wodociąg jest. Ale nie dam sobie głowy upierniczyć, że w 100% mają
    wodę miejską wszędzie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 297. Data: 2017-05-16 23:35:18
    Od: "P.B." <p...@w...pl>

    Dnia Tue, 16 May 2017 22:09:28 +0200, J.F. napisał(a):

    > Majac mozliwosc obsadzania prezesow w wielu firmach, moze przyspieszyc
    > caly proces.

    LOL byli taksówkarze jako prezesi firm sprawdzają się tylko do pierwszych
    wyborów. Poszukaj sobie jaką karierę w dojnej zmianie robi wnuczek Anny
    Walentynowicz i jeszcze jeden złotówa z Łodzi.

    > Co mu przeszkodzi w wybudowaniu sieci stacji ladowania ?
    > I jeszcze unijna dotacje na to wyciagnie :-)

    Jako kraj wyrzucony z UE g... dostaniemy a nie dotacje

    > Tylko cos ostatnio slyszalem, ze potrzebna to tych aut technologie
    > trzeba niestety bedzie kupic, wiec te auta to nie tak calkiem polskie
    > beda.

    Jak ktoś będzie miał ochotę sprzedać.

    > Czyzby do rzadu dotarlo, ze same checi nie wystarcza ?

    Myślisz, że w jakim celu postają WOT?

    --
    Pozdrawiam,
    Przemek

  • 298. Data: 2017-05-17 07:28:08
    Od: p...@g...com

    Tak oszustom od Clean Diesel powierzyć rolę przodownika e-aut to naprawdę ciekawy
    pomysł :-)
    Ps Penny od kilku tygodni ściga cwaniaczkow co stoją godzinami na ich parkingach ale
    ze koleś jest dobrze widoczny i była akcja informacyjna to tylko ci mniej
    spostrzegawczy zapomną wyłożyć zegarek. Inne sieci np Plus mają to od lat i tylko na
    parkingach Penny był syf

  • 299. Data: 2017-05-17 21:16:18
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "T." <k...@i...pl> wrote in message

    > I na Księżyc latają.

    To też :-) :-D

  • 300. Data: 2017-05-17 21:16:40
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    > Jakbyś czytał teksty na które tak chętnie odpisujesz doczytał byś
    > że uznałem hotele jako te mogące coś takiego uruchomić w pierwszej
    > kolejności.
    > Przestań dyskutować z tym co ci się wydaje a zacznij z tym co
    > faktycznie napisałem.

    Ależ nie zaprzeczam temu co napisałeś - dodałem od siebie więcej.
    Coś się tak najeżył? Wyluzuj... :-)